ثبت درخواست و پیگیری سفارش

اتصالات لازم برای مونتاژ چهارچوب آلومینیوم

یراق و اتصالات پروفیل آلومینیوم شیادر دار صنعتی (مهندسی) تی اسلات و وی اسلات از تنوع بالایی برخوردار است و اساساً می تواند نیازهای طراح را برای مونتاژ چهارچوب آلومینیومی برآورده کند. لوازم جانبی اصلی عبارتند از پیچ و مهره، گوشه، کانکتور، صفحه مفصل انتهایی، بلوک مشترک فاصله، بست الاستیک، لولای متحرک، زاویه سم و چرخ. در ادامه مطلب همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

اتصالات لازم برای مونتاژ چهارچوب آلومینیومفهرست مطالب

  • پیچ و مهره
  • براکت ها
  • برد اتصال پایانی و بلوک اتصال فاصله ای
  • لولا

مقاله پیشنهادی: 5 نکته برای طراحی کارآمد و موثر پروفیل آلومینیوم

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

اتصالات لازم برای مونتاژ چهارچوب آلومینیوم

پیچ و مهره

قاب های مونتاژ پروفیل آلومینیومی معمولاً حالت اتصال داخلی را اتخاذ می کنند و از پیچ های سر نیم دایره ای خاص یا پیچ های مخصوص استفاده می کنند. سوراخ های نصب فرآیند ضربه زدن و پانچ کردن باید قبل از نصب در محل اتصال پروفیل ایجاد شود.

براکت ها

این یک اتصال رایج پروفیل آلومینیومی است. به طور کلی برای اتصال عمودی یا عرضی پروفیل آلومینیومی استفاده می شود. براکت معمولی برای تقویت نیروی نگهدارنده پروفیل متصل استفاده می شود و همچنین می تواند به عنوان حالت اتصال پروفیل برای حرکت استفاده شود. عضو براکت قوی اغلب برای پشتیبانی و تثبیت پروفیل و نقاط پروفیل که تحت فشار یا ارتعاش شدید قرار می گیرند استفاده می شود. براکت فرمان برای اتصال نوار مقطع استفاده می شود.

اتصالات لازم برای مونتاژ چهارچوب آلومینیوم

برد اتصال پایانی و بلوک اتصال فاصله ای

تخته اتصال انتهایی عمدتاً برای اتصال مواد مستطیلی و مربعی شکل بزرگ با زوایای سم و کاستورها استفاده می شود که نقش بیش از حد را ایفا می کند. اتصال بین بلوک هنگام استفاده از انتهای اولین قطعه اتصال که مستقیماً وارد گودال شکاف پروفیل می شود، پس از ثابت شدن محکم روی پروفیل، 90 درجه بچرخانید، سپس می توانید پانل های مختلفی مانند شیشه های ارگانیک را در بلوک اتصال نصب کنید، قفل پیچ مجدد را اشغال کنید، آسان نصب، جداسازی راحت.

لولا

لولا برای اتصال متحرک بین پروفیل و پروفیل یا بین پروفیل و تخته استفاده می شود. صفحه پوشش انتهایی روی سطح انتهایی پروفیل نصب می شود که هم زیبا و هم ایمن است. قلاب متحرک را می توان در شیار پروفیل قرار داد تا به جلو و عقب بچرخد، ابزارهای مختلف، سیم و سایر اشیاء را قلاب کند. شیار آب بندی صاف می تواند شیار سطح پروفیل را بپوشاند، نقش تزئینی را ایفا کند، همچنین می تواند سطح پروفیل را تمیز نگه دارد. پس از قرار دادن نوار شیار u شکل در شیار پروفیل، می توان شیشه های ارگانیک و سایر صفحات را برای بالش، محافظت و آب بندی قرار داد. دسته برای سهولت باز کردن و حمل بر روی پروفیل نصب شده است. چشمی لیفتینگ در قسمت انتهایی پروفیل نصب می شود و برای لیفت استفاده می شود.

اتصالات لازم برای مونتاژ چهارچوب آلومینیوم

خلاصه

به طور کلی، لوازم جانبی پروفیل اکستروژن آلومینیومی پیچ، مهره، کانکتور، لولا و کاستور و غیره را پوشش می‌دهند. هنگام برنامه‌ریزی برای خرید و مونتاژ چهارچوب آلومینیومی، باید توضیحات محصول را ترکیب کرده و مدل پروفایل را با دقت تأیید کنید.

گروه مهندسی فیلت عمدتا در توسعه قالب آلومینیوم صنعتی، تولید پروفیل آلومینیوم و پردازش عمیق مشغول است. چهارچوب های آلومینیومی مختلف مانند قفسه های تجهیزات، محفظه های صنعتی، خطوط نقاله، خطوط مونتاژ، قفسه های آلومینیومی، نمایشگر و غیره را طراحی و مونتاژ می کند. جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست