ثبت درخواست و پیگیری سفارش

براش پروفیل آلومینیوم و کاربردهای آن

فرآیند براش پروفیل آلومینیوم

براش پروفیل آلومینیوم، پروسه ای است که در آن به وسیله برس های سیمی بر سطح پروفیل آلومینیوم خطوطی ایجاد می شود. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

براش پروفیل آلومینیوم

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایز و رنگ الکترواستاتیک و برش در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

مقاله پیشنهادی: دستگاه پولیش آلومینیوم

فرآیند براش پروفیل آلومینیوم به دو منظور انجام می گیرد:

  • به وجود آوردن سطح صاف و از بین بردن خط های گرافیتی و سایه ها روی سطح پروفیل که در هنگام انجام فرآیند اکسترود ایجاد می شود. علاوه بر اینکه فرآیند براش خط و خش و خطوط ایجاد شده در زمان تولید و یا حمل و نقل پروفیل های آلومینوم را از بین می برد.
  • آماده سازی سطح پروفیل آلومینیوم برای عملیات آندایزینگ و یا رنگ پودری الکترواستاتیک.

براش پروفیل آلومینیوم
آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل قوطی آلومینیوم

در فرآیند براش پروفیل آلومینیوم، به وسیله دستگاهی به نام براشینگ با برس های سیمی بخصوصی بر روی سطح پروفیل خط و خش بدون نظم و آشفته ایجاد خواهد شد که باعث از بین رفتن سایه ها و خطوط گرافیتی ناشی از عملیات اکستروژن و به وجود آوردن سطحی یک دست می شود. عملیات براشینگ به دو صورت براش نرم و براش سخت انجام می شود.

براش نرم سایه و خطوط گرافیتی سطح پروفیل آلومینیوم را پاک می کند و براش سخت  خط و خش عمیق بر سطوح پروفیل آلومینیوم ایجاد می کند و سطح کار را برای انجام عملیات آندایزینگ و یا رنگ پودری الکترواستاتیک آماده می کند.

براش پروفیل آلومینیوم

مقاله پیشنهادی: الکتروپولیشینگ آلومینیوم

مراحل انجام عملیات براش

  • مرحله اول: پاک سازی سطوح پروفیل آلومینیوم از آلودگی و چربی می باشد.
  • مرحله دوم: پروفیل های آلومینیوم بر روی غلتک ها و در برخورد مستقیم با برس های سیمی قرار می گیرد. جنس برس ها معمولا از استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) ، نیکل (Ni) یا نیکل سیلور می باشد.
  • مرحله سوم: بعد از انجام عملیات و ایجاد خط و خش بر سطوح پروفیل های آلومینیوم که به دو صورت خشک یا مرطوب انجام می شود، زمان انجام فرآیند پاکسازی می رسد که پس از انجام آن پروفیل ها برای عملیات آندایزینگ (آندش)، عملیات رنگ پودری الکترواستاتیک و غیره آماده می شوند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل سپری آلومینیوم

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایز و رنگ الکترواستاتیک و برش در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست