ثبت درخواست و پیگیری سفارش

قاب آلومینیومی ماتریس ال ای دی

آیا تا به حال در مورد اصطلاح صحیح آن تابلوهای تبلیغاتی درخشان و درخشان فکر کرده اید؟ در واقع به آنها قاب های آلومینیومی LED ماتریس می گویند. برای کمک به درک بیشتر همه در مورد این محصول، اجازه دهید جزئیات را در مقاله زیر بررسی کنیم. در ادامه مطلب همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

قاب آلومینیومی ماتریس ال ای دی

فهرست مطالب

  • نمای کلی قاب های آلومینیومی ماتریس ال ای دی
  • مزایای قاب های آلومینیومی ماتریس ال ای دی
  • کاربرد قاب های آلومینیومی ماتریس ال ای دی
  • راهنمای ساخت قاب ماتریسی ال ای دی
  • قاب های ماتریسی ال ای دی آلومینیومی قابل اعتماد را از کجا بخریم؟

مقاله پیشنهادی: جعبه پروفیل آلومینیومی چیست؟

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

نمای کلی قاب های آلومینیومی ماتریس ال ای دی

اساسا، قاب های آلومینیومی مواد بسیار آشنا هستند که اغلب برای ایجاد محصولات رایج در اطراف ما استفاده می شوند. بنابراین، طراحان شروع به خلاقیت در استفاده از میله های آلومینیومی برای استفاده به عنوان صفحه نمایش LED کرده اند.

پروفیل های اکستروژن آلومینیومی دستگاه هایی هستند که برای به حداکثر رساندن خواص فیزیکی خود باید استانداردهای پردازش فلز را رعایت کنند. محصولات قاب آلومینیومی ماتریس LED اغلب از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، از نظر طراحی راحت هستند و می توانند سبک های چشمگیری ایجاد کنند تا زیبایی جادویی را به فضای زندگی شما بیاورند.

قاب آلومینیومی ماتریس ال ای دی

مزایای قاب های آلومینیومی ماتریس ال ای دی

قاب های اکستروژن آلومینیومی که برای تابلوهای تبلیغاتی و نمایشگرهای LED استفاده می شوند چندین مزیت برجسته دارند که در ذیل به آنها خواهیم پرداخت.

ظرفیت تحمل بار بالا

قاب های اکستروژن آلومینیومی برای چراغ های LED قبل از تحویل به عنوان محصولات نهایی بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته می شوند. این امر کیفیت ثابت و ظرفیت باربری برتر را در مقایسه با انواع آلومینیوم معمولی تضمین می کند. این قاب ها در برابر تاب خوردگی، زنگ زدگی و اکسیداسیون مقاوم هستند. علاوه بر این، آنها استانداردهای مناسب برای آب و هوا و محیط ویتنام را برآورده می کنند.

ساختار سبک وزن

آلومینیوم ذاتاً سبک وزن است. با این حال به دلیل استحکام بالا، قاب های آلومینیومی اکسترود شده با مقاطع توخالی و دنده های آلومینیومی برای کاهش موثر بار طراحی شده اند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل گرده ماهی آلومینیوم و پروفیل تسمه آلومینیوم

جذابیت زیبایی شناسی

قاب های آلومینیومی ماتریس LED به دلیل ظرافت، دوام و ظاهر جلا شناخته شده اند.

غیر قابل احتراق

برخلاف مواد پلاستیکی که در معرض دمای بالا می توانند ذوب شوند، آلومینیوم نمی سوزد و انتشارات مضری ایجاد نمی کند.

دوستی با محیط زیست

آلومینیوم به دلیل توانایی آن در چندین بار استفاده مجدد بدون از دست دادن خواص ذاتی خود قابل توجه است. بنابراین، محصولات ساخته شده از این ماده به دلیل قابلیت های حفاظت از محیط زیست بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل قوطی آلومینیوم و پروفیل لوله آلومینیوم

کاربرد قاب های آلومینیومی ماتریس ال ای دی

قاب های آلومینیومی ماتریس LED مزایای مختلفی را به کاربران ارائه می دهند و در زمینه های زیر کاربرد دارند.

تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی سنتی می توانند تنها یک خط اطلاعات را نمایش دهند. در مقابل، قاب های آلومینیومی ماتریس ال ای دی طرح های همه کاره ای را ارائه می‌کنند که می‌توانند طیف وسیعی از سبک ها را به نمایش بگذارند و تجربه جذاب تری را ارائه دهند. تصاویر نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش ماتریس LED می توانند به طور مداوم تغییر کنند و جذابیت بصری تازه و فریبنده ای ایجاد کنند و از قابلیت های علائم معمولی پیشی بگیرند.

به روز رسانی محتوای پویا

قاب های LED ماتریس امکان سفارشی سازی آسان محتوای تبلیغاتی را فراهم می کند. بر خلاف تابلوهای سنتی، کاربران می‌توانند تصاویر، متن یا رنگ ها را بدون متحمل شدن هزینه های اضافی به دلخواه تغییر دهند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل نبشی آلومینیوم و پروفیل سپری آلومینیوم

قاب آلومینیومی ماتریس ال ای دی

راهنمای ساخت قاب ماتریسی ال ای دی

قاب های ماتریسی LED اکستروژن آلومینیومی به دلیل کاربردهای همه کاره و متنوعشان به طور فزاینده ای محبوب می‌شوند. آنها توانایی ایجاد نقاط کانونی چشم نواز را دارند که توجه بیننده را به خود جلب می کند.

صفحه نمایش ماتریس LED گزینه های مختلفی از جمله ماتریس LED تک رنگ، ماتریس LED سه رنگ یا ماتریس LED تمام رنگ را ارائه می دهد. برای ایجاد علائم ماتریس LED حرفه ای، دانستن نحوه ساخت قاب ماتریس LED ضروری است. در اینجا یک راهنمای گام به گام آورده شده است:

اندازه قاب ماتریس ال ای دی را تعیین کنید

برای ایجاد یک قاب آلومینیومی برای ماتریس LED خود، اولین قدم تعیین دقیق ابعاد قاب مورد نیاز است.

برای انواع قاب های رایج

بسته به کاربرد مورد نظر، افراد باید قاب ماتریسی LED را برای اندازه مورد نیاز محاسبه و نصب کنند. به طور معمول، تابلوهای نمایشگر LED موجود در بازار از ماژول های ماتریس LED P10 استفاده می کنند. در این میان، چهار نوع متداول وجود دارد: ماژول های P10 تک رنگ، P10 سه رنگ، P10 دو رنگ و P10 تمام رنگی، یا همچنین می توانند ماژول های ماتریس LED تمام رنگی P5 باشند.

اکثر این بردهای ماژول دارای اندازه قاب ثابت 32 در 16 سانتی متر هستند. سپس اقدام به مونتاژ تابلوهای ال ای دی می کنیم تا یک پنل ال ای دی کامل با ابعاد دلخواه ایجاد شود.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل نمای کامپوزیت آلومینیوم و پروفیل پاسار آلومینیوم

بیشتر تابلوهای ال ای دی به صورت افقی هستند، اما در برخی موارد، زمانی که کاربران می خواهند تابلوهای ال ای دی را به صورت عمودی چیدمان کنند، باید تابلوهای ال ای دی را به صورت عمودی قرار دهند تا آنها را مشابه جهت افقی محاسبه و مونتاژ کنند.

در مورد تخته های ماژول LED معمولی، آنها معمولاً دارای ابعاد ثابت یکسانی هستند. بنابراین، اگر می خواهید تابلویی با ابعاد دلخواه ایجاد کنید، باید یک قاب با اندازه دلخواه ایجاد کنید و سپس تابلوهای LED با همان اندازه را برای پر کردن فضا جمع آوری کنید.

برای قاب های ماتریس ال ای دی آلومینیومی تخصصی

قاب های ماتریس ال ای دی تخصصی آلومینیومی در مقایسه با فریم های معمولی ساخته شده از آهن، قیمت کمی بالاتری دارند. با این حال، آنها اثربخشی برتر و زیبایی شناسی بسیار بهتری را ارائه می دهند.

به طور معمول، هنگام طراحی قاب برای تخته های ماتریس ال ای دی آلومینیومی، از پانل هایی با ابعاد ثابت 32 در 16 سانتی متر نیز استفاده می کنند. بنابراین، فرآیند محاسبه اندازه مناسب مشابه محاسبه ابعاد برای انواع رایج امروزی است. به همین دلیل است که فرآیند ساخت برای ایجاد قاب، لمس منحصر به فرد و متمایز را به ارمغان می آورد.

جوشکاری قاب‌های ماتریسی ال ای دی آلومینیومی راه حلی بهینه است زیرا استحکام را تضمین می‌کند و در عین حال صرفه جویی عالی در هزینه ها را نیز فراهم می‌کند. علائم LED معمولی معمولاً با استفاده از جعبه های آهنی 2×2 سانتی متر طراحی می شوند. با این حال، برای علائم LED بزرگتر، از قاب های آلومینیومی برای مونتاژ آنها استفاده می شود یا از پروفیل های آلومینیومی با اندازه بزرگ استفاده می شود.

میله های پشتیبانی آلومینیومی پشت ماژول ها معمولاً درست در وسط اتصال بین دو ماژول جوش داده می شوند. در مورد ماژول های LED که از پیچ های مغناطیسی برای اتصال به نوار اتصال استفاده می کنند، این یک اتصال قوی، ایمن و بادوام ایجاد می کند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل ناودانی آلومینیوم و پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

علاوه بر این، استفاده از لوله های داخلی نیز جداسازی، تعمیر یا نگهداری را در مقایسه با استفاده از پیچ های معمولی راحت تر می کند. افراد می توانند به سرعت پانل جلویی برد LED را برای تعمیرات فوری بدون نیاز به برداشتن کل برد LED جدا کنند.

قاب آلومینیومی ماتریس LED معمولاً 2 سانتی متر عرض دارد تا هنگام اتصال پیچ های مغناطیسی به خوبی با ضخامت ماژول مطابقت داشته باشد. این امر زیبایی شناسی را افزایش می دهد. ماژول های بیرونی بسیار ضد آب هستند و آلومینیوم اضافی به سطوح اضافه می شود تا قابلیت های ضد آب محصول را بیشتر بهبود بخشد.

قاب آلومینیومی ماتریس ال ای دی

قاب های ماتریسی ال ای دی آلومینیومی قابل اعتماد را از کجا بخریم؟

گروه مهندسی فیلت یکی از نام آوران پیشرو در زمینه فریم های LED ماتریس آلومینیومی با کیفیت بالا و پروفیل های آلومینیومی تخصص دارد. اعتماد قابل توجهی از کاربران در سراسر کشور به دست آورده است. قیمت های ارائه شده در بازار نیز نسبت به جاهای دیگر بسیار رقابتی تر است.

بنابراین، اگر مشتریان نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قاب های ماتریسی ال ای دی آلومینیومی و همچنین ثبت سفارش محصولات و دریافت پشتیبانی نصب دارند، می‌توانند از طریق اطلاعات زیر با گروه مهندسی فیلت تماس بگیرند.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست