ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پروفیل نرده شیشه ای

نرده شیشه ای چیست؟

در دنیای مدرن که همراه با پیشرفت تکنولوژی و ترقی دانش مربوط به آن می باشد همه امکانات و وسایل نیز همسو با آن مدرن و به روز طراحی می شود. در صنعت عمران و ساختمان و طراحی نقشه های آن، نرده شیشه ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نرده شیشه ای که جنس آن از آلومینیوم می باشد علاوه بر استحکام و مقاومت بسیار زیاد خود دارای زیبایی چشم نواز و منحصر به فرد نیز می باشد. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

نرده شیشه ای چیست؟

پروفیل آلومینیوم نرده شیشه ای چیست؟

نرده یا حفاظ از قدیم جزئی از معماری بوده است که با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییراتی در جنس و ظاهر و طرح آن ایجاد شده است. نرده شیشه ای که از ابداعات مدرن معماری ساختمان است که ترکیبی از پروفیل آلومینیوم و شیشه می باشد و از نظر طرح و اجرا انواع مختلفی دارد. در نرده شیشه ای که برای ایجاد حفاظ می باشد از شیشه های دوجداره لمینیت و سکوریت استفاده می شود تا بدین شکل استانداردهای مورد نیاز آن در ساختمان به وجود آید.

مقاله پیشنهادی: دستگاه سی ان سی (CNC) چیست؟

نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای یکی از زیر مجموعه های پروفیل آلومینیوم می باشد که انواع بسیار گوناگونی دارد. نرده های شیشه ای دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و اگرچه به دلیل استفاده از آلومینیوم کمی گران است اما به لحاظ استحکام و مقاومت و زیبایی و امنیت بسیار بالا بدون رقیب می باشد.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

نرده شیشه ای چیست؟

خرید نرده شیشه ای

تولید پروفیل نرده شیشه ای در ابعاد و ضخامت های مختلف همراه با نظارت تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. جهت خرید پروفیل نرده شیشه ای، هندریل و ثبت سفارش با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

نرده شیشه ای چیست؟

کاربرد نرده شیشه ای

نرده شیشه ای کاربرداهای فراوانی دارد. از رایج ترین این کاربردها می توان به استفاده در حفاظ بالکن و حفاظ پلکان، پارتیشن، استخر و حفاظ پشت بام نام برد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل پاسار آلومینیوم

نرده شیشه ای چیست؟

حفاظ بالکن

یکی از موارد استفاده نرده شیشه ای حفاظ بالکن می باشد که دسترسی بیشتر و بهینه در استفاده از نور و منظره بیرونی را بوجود می آورد و علاوه بر آن به لحاظ زیبایی منحصر به فرد و بسیار لوکس و به روز و مدرن را در چشم بیننده برای آن ساختمان به وجود می آورد و همچنین به لحاظ استحکام و مقاومت نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و ایمنی و امنیت بالایی را به وجود می آورد. ارتفاع استاندارد نرده شیشه ای برای بالکن بین 1100 تا 1400 میلیمتر و ضخامت شیشه مورد استفاده نیز بین 12 تا 16 میلیمتر می باشد.

نرده شیشه ای چیست؟

حفاظ پلکان

یکی دیگر از موارد استفاده نرده شیشه ای حفاظ پلکان است که تفاوت آن با حفاظ بالکن در شکل پنل های شیشه می باشد. پنل های شیشه به علت زاویه 45 درجه سطح کار خود به صورت متوازی الاضلاع است و ارتفاع نرده راه پله 900 میلیمتر می باشد. از ویژگی های نرده شیشه ای پلکان ایجاد امنیت و ایمنی بالا می باشد و علاوه بر آن به عنوان دستگیره نیز کاربرد دارد. و زیبایی منحصر به فردی را نیز در چشم بیننده بوجود می آورد. ارتفاع نرده شیشه ای پلکان 1200 میلیمتر می باشد و در آن از شیشه سکوریت یا لمینیت ضخیم استفاده می شود.

بیشتر بدانید: قوطی آلومینیوم

نرده شیشه ای چیست؟

پارتیشن

نرده های شیشه ای به عنوان پارتیشن جهت جداسازی فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزیت ها و برتری های آن این است که فضار را بزرگتر نشان می دهد و ارتباط درون سازمانی را ساده می کند و مدیران عملکرد همه پرسنل را به سادگی تحت کنترل خود دارند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل لوله آلومینیوم

استخر

از کاربردهای مهم نرده شیشه ای استفاده از آن در اطراف و کناره استخر می باشد که باعث می شود زیبایی فضای اطرف استخر را با داخل آن منتقل کند و همچنین مرز مشخصی بین فضای بیرون و فضای استخر را ایجاد می کند.

نرده شیشه ای چیست؟

حفاظ پشت بام

از کاربردهای مهم نرده شیشه ای استفاده از آن در دیواره لبه پشت بام است که در بسیاری موارد بسیار خطرناک بوده و حوادث جبران ناپذیری را به بار آورده است و علاوه بر آن برای باغچه های کوچک که در پشت بام ایجاد می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

نرده شیشه ای چیست؟

مقاله پیشنهادی: نمای کرتین وال چیست؟

در فضاهای عمومی تر نیز از نرده شیشه ای می توان استفاده کرد به عنوان مثال در اطراف زمین های بازی کودکان در پارک ها به پدر و مادرها این امکان را می دهد که فرزندشان را از دور کنترل کنند و در لابی هتل ها نیز می توان از آن استفاده کرد و همچنین در دانشگاه ها، کتابخانه ها، مدارس و هر مکانی که در آنها فضاهایی وجود دارد که می بایست از یکدیگر جدا شود امکان استفاده از نرده شیشه ای وجود دارد.

نرده شیشه ای چیست؟

انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه ای فیکس پوینت

در این مدل از نرده شیشه ای از شیشه سکوریت 10 میلیمتر استفاده می شود و از نکات بسیار مهم در نصب و اجرای آن، محل اتصال شیشه سکوریت با دیوار یا پله است به دلیل آنکه کوچکترین خطا باعث می شود که تراز در کل کار از بین برود.

نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای روکار یا اکسپوز

اجزای تشکیل دهنده آن هندریل آلومینیوم، شیشه سکوریت یا لمینیت و پایه نگهدارنده شیشه است. در این مدل از نگهدارنده عمودی استفاده نمی شود و نرده کاملا یک دست است. این مدل به صورت روکار اجرا می شود و شیشه های سکوریت یا لمینیت در داخل پروفیل های آلومینیوم نرده شیشه ای به ارتفاع 100 تا 120 میلیمتر قرار داده می شود و بین پروفیل و شیشه نیز لاستیک هایی قرار می گیرد که از شیشه محافظت می کند و مانع خوردگی آن می شود و در قسمت پایانی کار نیز کل پکیج توسط یک کاور آلومینیومی پوشانده می شود که هم زیبایی بسیار زیادی به آن می دهد و هم از آن محافظت می کند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل پاسار آلومینیوم AH59

نرده شیشه ای توکار

این مدل درست مانند مدل روکار می باشد اما با این فرق که در این مدل پروفیل ها در درون زمین قرار می گیرد و پس از آن شیشه سکوریت قرار داده می شود و در قسمت پایانی کار نیز از یک درپوش جهت ابتدا و انتهای کار مورد استفاده قرار می گیرد.

نرده شیشه ای چیست؟

بیشتر بدانید: پروفیل پاسار آلومینیوم

نرده شیشه ای اسپیگوت

این نوع از نرده شیشه ای مانند روکار می باشد اما با این تفاوت که بین پنل های شیشه ای فاصله 10 میلیمتری می باشد و پلیت ها روی زمین نصب می شود و برای مستحکم تر شدن آن از چسب سنگ استفاده می شود و از قطعه ای U شکل جهت قرار دادن شیشه در آن استفاده می شود و از لاستیک مخصوص جهت ثابت کردن شیشه استفاده می شود و هرچه تعداد پایه ها بیشتر باشد کار از ایمنی بیشتری برخوردار خواهد بود.

نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای ژولیت

از این نوع برای پنجره های قدی و بزرگ استفاده می شود که پس از باز شدن خطرناک بوده و امکان سقوط وجود دارد و از نرده شیشه ای ژولیت به عنوان محافظ در این مدل پنجره ها استفاده می گردد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل مهندسی) 45*45 میلیمتر سنگین دایره ای

نرده شیشه ای چیست؟

اجزاء نرده شیشه ای

  • قطعات بیس که از جنس آلومینیوم بوده و در دو سایز 150 و 300 میلیمتر می باشد و توسط رول بولت به زمین متصل می شود.
  • ناودانی کوچک جهت ممانعت از برخورد مستقیم شیشه و رول بولت که بر روی رول بولت قرار می گیرد.

نرده شیشه ای چیست؟

  • کاور که از جنس آلومینیوم می باشد و در مرحله آخر و پس از اتصال بیس و قرار گرفتن شیشه ها بر روی کار به شکل کلیکی نصب می شود.
  • هندریل یا دستگیره شیشه ای که در روی شیشه قرار می گیرد و به شکل دستگیره عمل کرده و مهمترین کاربرد آن این است که کار را در یک راستا قرار می دهد.

نرده شیشه ای چیست؟

ویژگی های نرده شیشه ای

امنیت بسیار بالایی دارند و به دلیل عدم وجود شکاف امکان عبور کودک یا حیوان از آن وجود ندارد.

غیر قابل زنگ زدن و خوردگی و پوسیدگی می باشد.

از لحاظ اجرا بسیار سریع و دارای بالاترین ضریب ایمنی می باشد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل قوطی آلومینیوم 0.9*20*20 میلیمتر

نرده شیشه ای چیست؟

نگهداری نرده شیشه ای

مراقیب از نرده شیشه ای بسیار ساده می باشد و در مورد شیشه ها فقط پاک کردن گرد و غبار از شیشه ها کفایت می کند زیرا به دلیل جنس خاص آن مواد اسیدی یا قلیایی تاثیری روی شیشه ندارد به همین دلیل، شرایط جوی مختلف و باران های اسیدی باعث خوردگی شیشه نمی شود.

نکته قابل ذکر این است که فقط و فقط اسید هیدروکلریک بر روی شیشه تاثیر می گذارد.

نرده شیشه ای چیست؟

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل ناودانی آلومینیوم 0.9*20*20 میلیمتر

قیمت نرده شیشه ای

نرده شیشه ای، پروفیلی مدرن و خاص می باشد و به دلیل همین ویژگی منحصر به فرد خود در صنعت عمران و ساختمان و معماری مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. پروفیل نرده شیشه ای در ابعاد و سایزهای متنوع طراحی و تولید می شود و با توجه به ابعاد آن و نوع پروسه تولید، قیمت های مختلفی دارد. گروه مهندسی فیلت تولید کننده نرده شیشه ای و هندریل در ابعاد مختلف می باشد و مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های نرده شیشه ای و هندریل با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایند.

نرده شیشه ای چیست؟

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست