ثبت درخواست و پیگیری سفارش

بدنه موتور آلومینیومی

بدنه موتور آلومینیومی که محفظه موتور آلومینیومی نیز نامیده می شود، نوعی پوسته آلومینیومی با شکل دهی اکستروژن است که می تواند برای قرار دادن ابزار اندازه گیری ابزار و سایر کاربردها استفاده شود. به طور کلی شامل پوسته، پانل، صفحه آستر، پشتیبانی و سایر اجزاء است. محفظه موتور آلومینیومی عمدتاً برای محافظت از قطعات داخلی استفاده می شود.داد. دسته برای سهولت باز کردن و حمل بر روی پروفیل نصب شده است. چشمی لیفتینگ در قسمت انتهایی پروفیل نصب می شود و برای لیفت استفاده می شود. در ادامه مطلب همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

فهرست مطالب

  • چرا بدنه موتور آلومینیومی اکسترود شده؟
  • مزایای بدنه موتور آلومینیومی اکسترود شده

مقاله پیشنهادی: فرآیند اکستروژن پروفیل آلومینیوم با استفاده از روش محدود

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

چرا بدنه موتور آلومینیومی اکسترود شده؟

تحقیق و توسعه پوسته آلومینیوم اکسترود شده با موفقیت جایگزین پوسته ریخته گری آلومینیوم شده است. زیرا مشکلات تخلخل، سوراخ ماسه و سایر عیوب ناشی از چگالی مواد ضعیف آلومینیوم ریخته گری را حل می کند. در عین حال، مسائل مربوط به زبری سطح و مقاومت در برابر خوردگی کم آلومینیوم ریخته گری حل می شود.

تجهیزات پردازش دقیق مدرن ماشین های سی ان سی (CNC Machines) کارایی پردازش عمیق محفظه موتور آلومینیومی را بهبود می بخد.

در عین حال، مشکل زبری سطح و مقاومت در برابر خوردگی پوسته الکترومکانیکی آلیاژ آلومینیوم ریختگی حل شده است. خطای تمرکز پوشش انتهایی بسیار کوچک است. موتور ماشین الکتریکی نرم تر و بی صدا تر کار می کند.

مزایای بدنه موتور آلومینیومی اکسترود شده

محفظه آلومینیوم اکسترود شده نسبت به سایر مواد در اتلاف گرما برتری دارد. موتور مقدار گرما را در فرآیند کار تولید می کند، در حالی که پوسته موتور آلومینیومی هنگام کار برای چندین ساعت دما را در محدوده خاصی نگه می دارد. می دانیم که آلومینیوم حلالیت حرارتی بالایی دارد. بر اساس چنین ویژگی هایی، سازندگان موتورهای کاهنده سرعت در بازار از پوسته آلومینیومی استفاده می کنند.

بدنه موتور آلومینیومی وزن سبکی دارد. این توسط خواص فلزی آلیاژ آلومینیوم تعیین می شود. بر اساس چنین ویژگی هایی، پوشش موتور آلومینیومی به طور گسترده ای در لوازم خانگی مانند دستگاه شیر سویا، آبمیوه گیری، مایع ساز و غیره استفاده می شود.

آلیاژ آلومینیوم دارای انعطاف پذیری خوبی است. به خصوص آلیاژ 6063 دارای خاصیت ارتجاعی عالی است. اشکال مختلف بدنه موتور آلومینیومی موجود است. انتخاب ظاهر موتور توسط مشتریان نهایی را بسیار غنی می کند.

محدوده کاربرد محفظه موتور آلومینیومی گسترده است. این به طور گسترده ای در ابزار، الکترونیک، ارتباطات، اتوماسیون، حسگرها، کارت های هوشمند، کنترل صنعتی، ماشین آلات دقیق و سایر صنایع استفاده می شود. هنگامی که در دکوراسیون یا موارد خاص اعمال می شود، سطح محفظه موتور آلومینیومی باید آنودایز و پوشش داده شود تا رنگ و بافت سطح مربوطه به دست آید.

خلاصه

فرآیندهای زیادی برای ساخت بدنه موتور آلومینیومی وجود دارد. این در ماشین آلات دقیق، صنایع شیمیایی خوب، ریز ماشینکاری، پردازش مواد مغناطیسی، تولید سیم پیچ، درمان عایق و سایر فناوری ها نقش دارد. به منظور اطمینان از کیفیت محصولات، یک سری ابزار تست دقیق نیز مورد نیاز است. به طور خلاصه، صنعت مسکن موتورهای آلومینیومی یک صنعت پرکار و فناوری فشرده است. گروه مهندسی فیلت به استراتژی بازاریابی سودمند متقابل پایبند است و از صمیم قلب از مشتریان جدید و قدیمی برای مشاوره و مذاکره تجاری استقبال می کند.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست