ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

ترمال بریک پلی آمید برای پنجره های آلومینیومی چیست و چگونه کار می کنند؟

در سال های اخیر راندمان حرارتی به یکی از مهمترین جنبه های ساخت و سازهای مسکونی و صنعتی تبدیل شده است. تغییرات اقلیمی و هزینه های روز افزون انرژی باعث شده است که توجه ویژه‌ای به بازده حرارتی ساختمان شود، به این معنا که یک سازه چقدر خوب است که از عبور گرما از داخل به خارج یا از بیرون به داخل جلوگیری کند.

قاب پنجره های ساخته شده از آلومینیوم در ساخت و ساز بسیار محبوب هستند: آنها نسبتا ارزان، آسان برای ساخت، قوی و از نظر بصری جذاب هستند. با این حال، آلومینیوم یک رسانای حرارتی بسیار کارآمد است. این یک ویژگی عالی برای قطعاتی مانند هیت سینک است، اما زمانی که بخواهید عایق حرارتی در محصول خود داشته باشید، مشکل ایجاد می کند.

این مقاله شما را با مفهوم ترمال بریک در قاب های آلومینیومی آشنا می‌کند، که اغلب منبع مهمی از ناکارآمدی های حرارتی هستند و می‌توانند هزینه های قابل توجهی را برای دور نگه داشتن دمای شدید از بیرون به همراه داشته باشند. همچنین شما را با یک راه حل برای این مشکل آشنا می کند: ترمال بریک های پلی آمید. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

ترمال بریک پلی آمید

فهرست مطالب

  • ترمال بریج و ترمال بریک چیست؟
  • ترمال بریک پلی آمید چگونه کار می کند؟
  • آیا باید پنجره های ترمال بریک ساختمان خود را در نظر بگیرم؟

مقاله پیشنهادی: بهترین آلیاژهای آلومینیوم برای خم پذیری

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

ترمال بریک پلی آمید

ترمال بریج و ترمال بریک چیست؟

ترمال بریک و ترمال بریج مفاهیمی هستند که دست به دست هم می دهند. ترمال بریج به عنوان یک اتصال حرارتی یا پل عمل می کند که امکان انتقال آسان گرما را فراهم می کند.

قاب پنجره های آلومینیومی معمولی نمونه کاملی از ترمال بریج ها هستند. اگر قاب آلومینیومی یک پنجره را از داخل خانه خود در زمانی که بیرون یخبندان است لمس کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که قاب آن نیز بسیار سرد است.

احساس سرما در دست شما نشان می دهد که قاب های پنجره شما گرما را به بیرون از خانه منتقل می کند. دیوار شما قرار است به عنوان یک عایق عمل کند، اما زمانی که قاب های پنجره به عنوان یک پل حرارتی عمل کنند، کارایی آن بسیار کمتر می شود.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل گرده ماهی آلومینیوم زیر صاف عرض 30 و ضخامت 3 میلیمتر

از سوی دیگر، ترمال بریک هر نوع مانعی است که از این نشت یا انتقال گرما جلوگیری می کند.

قاب پنجره های آلومینیومی معمولی از یک قطعه آلومینیوم منفرد و پیوسته ساخته شده است که به صورت حرارتی داخل و خارج ساختمان را به هم متصل می کند. اما یک قاب پنجره شکسته حرارتی دارای مواد متفاوتی است که قسمت‌های داخلی و خارجی یک قاب را عایق می‌کند و انتقال حرارت را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

ترمال بریک پلی آمید

ترمال بریک پلی آمید چگونه کار می کند؟

در یک قاب پنجره شکسته حرارتی، قسمت‌های قاب داخل و خارج ساختمان باید از هم جدا شوند تا نتوانند مستقیماً گرما را هدایت کنند. قطعات قاب پنجره آلومینیومی باید به صورت دو قطعه مجزا با مواد دیگری در بین آنها ساخته شود.

ماده ای که به عنوان اتصال ساختاری بین این دو قطعه آلومینیومی استفاده می شود باید یک عایق حرارتی باشد که گرما را به طور موثری هدایت نمی کند. اتفاقاً این منطقه ای است که تولید کنندگان پنجره می توانند از پلی آمیدها برای دستیابی به نتایج استثنایی استفاده کنند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل نبشی آلومینیوم 30*30 میلیمتر با ضخامت 0.9 میلیمتر

پلی آمیدها مانند نایلون پلیمرهایی با خواص عایق حرارتی عالی هستند که گزینه ای عالی برای اتصال قسمت های بیرونی و داخلی قاب پنجره ها هستند. با جدا کردن بخش های داخلی و خارجی قاب آلومینیومی، گرما نمی تواند به طور موثر در سراسر مانع هدایت شود. این به طور مؤثری پل حرارتی را که در غیر این صورت اگر قاب به صورت یک قطعه منفرد و جامد ساخته می شد وجود داشت، “شکست”.

ترمال بریک پلی آمید

آیا باید پنجره های ترمال بریک ساختمان خود را در نظر بگیرم؟

با بدتر شدن شرایط آب و هوایی، افزایش قیمت های گرمایش و تهویه مطبوع، و تغییر به سمت ساختمان های کم مصرف تر، می‌توان انتظار داشت که پنجره های ترمال بریک به جنبه مهم تری از زیرساخت های اطراف ما تبدیل شوند.

هنگامی که با شیشه های شیشه ای شیشه ای همراه می‌شود، پنجره های ترمال بریک به طور چشمگیری توانایی عایق کاری پروژه مسکونی یا تجاری شما را بهبود می‌بخشد که مستقیماً در هزینه های گرمایش و سرمایش منعکس می‌شود.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل ناودانی آلومینیوم کف 25، بال 25 و ضخامت 2 میلیمتر

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست