ثبت درخواست و پیگیری سفارش

راه حل ویژه پروفیل آلومینیوم برای صنعت

بازار پروفیل آلومینیوم در سال های اخیر به دلایل مختلف به سرعت گسترش یافته است. آلومینیوم اکسترود شده نشان داده است که یک مزیت بزرگ در بخش های مختلف است و از هر نظر فراتر از انتظارات است. این روزها پروفیل آلومینیوم در طیف گسترده ای از روش های اختراعی به کار می‌روند، حتی به کاهش مصرف سوخت در خودروهای شخصی و تجاری کمک می‌کنند. به دست آوردن درک اولیه از ویژگی های این فلز همه کاره برای به حداکثر رساندن مزایای کالاهای آلومینیومی حیاتی است. هرچه بیشتر در مورد آلومینیوم و کاربردهای فراوان آن بدانید، استفاده از آلومینیوم به روشی که به بهترین وجه اهداف شما و نیازهای صنعت شما را برآورده کند، ساده تر خواهد بود. در ادامه مطلب همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

فهرست مطالب

  • مزایای محصولات آلومینیومی
  • مزایای پروفیل آلومینیوم
  • محصولات آلومینیومی برای صنعت

مقاله پیشنهادی: چگونه پروفیل آلومینیوم مناسب را انتخاب کنیم؟

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

مزایای محصولات آلومینیومی

فراوانی آلومینیوم یکی از رایج ترین استدلال ها به نفع این ماده است. پس از سیلیکون و اکسیژن، آلومینیوم سومین عنصر فراوان روی زمین است. از آنجایی که آلومینیوم در حالت فلزی خود به اندازه کافی تولید نمی شد، زمانی که آلومینیوم برای اولین بار در سال 1825 استخراج شد، گرانترین فلز در جهان بود. وقتی مشخص شد که بوکسیت می تواند برای ساخت آلومینیوم با هزینه کم استفاده شود، آلومینیوم تبدیل به در دسترس تر و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که آلومینیوم غیر سمی است، برای اولین بار از آن برای ایجاد کارد و چنگال ناهار خوری خوب استفاده شد زیرا تصور می شد از طلا گرانبهاتر است. از آنجایی که آلومینیوم کاملاً قابل بازیافت است و تمام کیفیت های اولیه خود را پس از فرآیند بازیافت حفظ می کند، این روزها فلز بسیار ارزان است.

انرژی مورد نیاز برای بازیافت آلومینیوم برای استفاده در صنعت اکستروژن آلومینیوم تنها 5 درصد انرژی مورد نیاز برای تولید آلومینیوم اولیه یا خام است. مطالعات نشان می دهد که تقریباً 75 درصد از کل آلومینیوم تولید شده هنوز در حال استفاده است و اکثر کالاهای مصرفی ساخته شده از آلومینیوم، از جمله قوطی های غذا و نوشیدنی، می توانند در عرض چند هفته بازیافت شوند و به محصولات جدید تبدیل شوند. این امر آلومینیوم را در دنیایی که تقاضا برای محصولات پایدار، قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست در حال افزایش است، انعطاف پذیرتر می کند. بخش های متعددی از جمله محصولات مصرفی، ساخت و ساز، حمل و نقل، هوافضا، دریایی و نظامی (دفاع)، از راه حل های پروفیل آلومینیوم استفاده می کنند.

مزایای پروفیل آلومینیوم

ویژگی‌های ذاتی این فلز خارق العاده، مانند غیر سمی بودن، ماهیت غیر مغناطیسی و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، ممکن است برای اقلام ساخته شده از آلومینیوم اکسترود شده مفید باشد. فرآیند اکسیداسیون یک پوشش نازک و محافظ بر روی سطح آلومینیوم ایجاد می کند که از زنگ زدگی و سایر اشکال خوردگی از آسیب رساندن به فلز جلوگیری می کند. آلومینیوم به دلیل مزایای بسیاری که دارد، ماده ایده آلی برای تجهیزات الکترونیکی و اسکن است زیرا تداخل میدان های مغناطیسی را به حداقل می رساند. به دلیل چگالی کم، آلومینیوم نیز فوق العاده سبک است، اما می توان آن را با استفاده از آلیاژهای خاص و فرآیند اکستروژن بسیار قوی و بادوام ساخت. به همین دلیل، آلومینیوم یک گزینه عالی برای بخش های حمل و نقل و دریانوردی است که نیاز به صرفه جویی در هزینه های سوخت بدون کاهش قدرت، دوام یا ایمنی دارند. در بسیاری از کاربردها، کاهش وزن بین سی تا چهل درصد در مقایسه با فولاد قابل دستیابی است.

آلومینیوم به طور مداوم بهتر از سایر فلزات رایج مانند فولاد یا مس عمل می کند. آلومینیوم ماده ایده آلی برای موارد ایمنی مانند تجهیزات ضد انفجار، مقاومت در برابر آتش، سیستم های ضد سرقت و ضد گلوله است زیرا می تواند انرژی را بسیار بیشتر از فولاد جذب کند. آلومینیوم ممکن است در خودروهای الکتریکی برای کاهش وزن، صرفه جویی در هزینه ها و افزایش کارایی در مقایسه با مس، که به طور قابل توجهی گران تر و چگالی بیشتری دارد، استفاده شود. آلومینیوم اکسترود شده در حال حاضر به طور گسترده در طراحی خودرو توسط خودروسازان متعددی از جمله فورد استفاده می شود تا به آنها کمک کند تا قوانین کارایی جدید را برآورده کنند. یکی از نمونه های آن فورد F-150 است. مهندسان در استفاده از مزایای کالاهای آلومینیومی برای بهبود عملکرد و تولید کار با کیفیت بالاتر ماهرتر می شوند.

محصولات آلومینیومی برای صنعت

طراحی و مهندسی آلومینیوم اکسترود شده سفارشی زمینه های تخصص ما در Silver City Aluminium است. در طول فرآیند طراحی اولیه، تیم ما متشکل از طراحان و مهندسان بسیار ماهر می تواند به شما در ایجاد نمایه ای کمک کند که شما را قادر می سازد تا از کالاهای آلومینیومی به طور کامل بهره مند شوید. ما با طیف وسیعی از بخش‌ها برای ایجاد راه حل های مصرف کننده، صنعتی، دریایی، تجاری و ساخت و ساز همکاری می‌کنیم که ممکن است برای بهبود عملکرد و افزودن ارزش برای همه طرف ها مورد استفاده قرار گیرد.

برای مشاهده جزئیات بیشتر مهندسی یا اطلاع از تمام خدمات ارزش افزوده ای که به مشتریان خود ارائه می دهیم، از وب سایت ما دیدن کنید. ویژگی های مکانیکی آلیاژهای آلومینیوم سری 6000 ما را کشف کنید و در مورد نحوه استفاده از محلول های اکستروژن آلومینیوم برای طراحی سوراخ های پیچ، جلوگیری از ایرادات سطحی و ایجاد اتصالات محکم و محکم راهنمایی دریافت کنید.

با گروه مهندسی فیلت تماس بگیرید

برای تحقیق در مورد نیازهای خود برای آلومینیوم اکسترود شده، با ما با شماره های ذیل تماس بگیرید و با یکی از متخصصان یا مهندسان ما مشورت کنید. از آنجایی که به خدمات با کیفیتی که ارائه می دهیم افتخار می کنیم، تلاش زیادی برای تضمین کنترل کیفیت در هر مرحله از فرآیند انجام دادیم. وقتی صحبت از ارائه راه حل های اکستروژن آلومینیوم می‌شود، می‌توانید برای برآورده کردن یا فراتر از انتظارات خود به گروه مهندسی فیلت اعتماد کنید که از طراحی اصلی شروع می‌شود و از طریق طراحی نقشه و ساخت قالب، تولید پروفیل آلومینیوم، خدمات سطحی پروفیل آلومینوم و حمل و نقل ادامه می‌یابد.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست