ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

ناودانی سیمانکاری آلومینیوم چیست؟

پروفیل در لغت به معنی ثابت بودن مقطع در طولی مشخص است. در دنیای مدرن و پیشرفته تکنولوژی و صنعت، پروفیل آلومینیوم کاربردهای بسیار فراوانی دارد. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین مقاطع پروفیل آلومینیوم می باشد. ابعاد حائز اهمیت در پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم، اندازه داخل ناودانی و اندازه پشت به پشت آن می باشد. پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیومی داری وزن کم، استحکام زیاد و طول عمر بالا در حوزه عمران و ساختمان می باشد.

مقاله پیشنهادی: تسمه آلومینیوم

پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم بدین صورت تولید می شود که ابتدا بیلت آلومینیوم را که ماده اولیه در فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم می باشد حرارت می دهند. در مرحله بعد بیلت های حرارت داده شده درون دستگاه پرس اکستروژن قرار داده می شود و تحت فشار بسیار بالا به قالب های گرده ماهی که توسط کارشناسان واحد قالب سازی گروه مهندسی فیلت بر اساس نقشه های متنوع مقاطع ناودانی سیمانکاری طراحی و ساخته شده اند وارد می شود و پس از عبور از قالب مربوطه به صورت پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم در ابعاد مختلف تولید و به صورت شاخه های سه و شش متری و یا بر اساس شاخه های سفارشی توسط مشتری برش داده می شود و پس از گذراندن مرحله ایجینگ (سخت کاری) و خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک و خدمات جانبی مانند برشکاری بسته بندی و برای مصرف کننده ارسال می گردد.

ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

خرید ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

تولید پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم در ابعاد و ضخامت های مختلف همراه با نظارت تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. جهت خرید ناودانی سیمانکاری آلومینیوم و ثبت سفارش با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

جهت بازدید مقاطع پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم به همراه مشخصات فنی کلیک نمایید: پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

در اینجا به برخی از مقاطع پرکاربرد پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم اشاره می کنیم:

ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

پروفیل ناودانی آلومینیوم نیز در برخی موارد در کنار ناودانی سیمانکاری کاربرد دارد که در اینجا برخی از مقاطع پرمصرف آن اشاره می کنیم:

ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

ویژگی پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

  • یکی از ویژگی های مهم پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم شکل‌پذیر بودن و انعطاف پذیری آن می باشد و باعث می شود به راحتی خم و به اشکال مختلف درآید.
  • یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم وزن بسیار سبک آن می باشد و همین دلیل باعث شده است در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ویژگی مهم دیگر پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم مقاومت و استحکام بسیار بالای آن می باشد.
  • نصب سریع و راحت و ساده یکی دیگر از ویژگی های پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم می باشد.
  • غیر قابل اشتعال بودن یکی دیگر از ویژگی های پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم می باشد.
  • پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم در شرایط متنوع جوی و آب و هوایی استحکام بسیار بالایی دارد.
  • پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد.
  • پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم قابلیت بازیافت دارد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل تسمه آلومینیوم

کاربرد پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

ناودانی سیمانکاری آلومینیوم، پروفیلی است که در ابعاد و اندازه ای مختلف تولید می شود و صنعت عمران و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد که در ذیل به آنها اشاره می کنیم:

پروفیل آلومینیوم ناودانی سیمانکاری یکی از پرکاربردترین مقاطع پروفیل آلومینیوم در صنعت عمران و ساختمان می باشد و معمولا به صورت بند در سیمانکاری نمای ساختمان استفاده می گردد.

ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

بیشتر بدانید: ناودانی آلومینیوم

قیمت ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

ناودانی سیمانکاری آلومینیوم کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل ویژگی خاص خود در صنعت عمران و ساختمان در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به ابعاد و پروسه تولید مخصوص به خود و متفاوت بودن نوع رنگ پودری الکترواستاتیک، قیمت های مختلفی دارد. جهت اطلاع از قیمت های ناودانی سیمانکاری آلومینیوم با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست