ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پرداخت های مکانیکی برای پروفیل های آلومینیوم

Mechanical Finishes for Aluminum Extrusions

این روزها، طراحان بیشتر و بیشتری از پروفیل های آلومینیومی به عنوان جایگزینی برای فولاد در طرح های خود استفاده می کنند. پروفیل ها در اتومبیل ها، پروژه های معماری، پنل های خورشیدی و غیره استفاده می شوند و بسیاری از گزینه های تکمیلی مختلف برای پروفیل های آلومینیوم موجود است. از جمله آنها می توان به پرداخت های مکانیکی اشاره کرد.

بنابراین، اجازه دهید در مورد انواع مختلف پرداخت های مکانیکی برای پروفیل آلومینیوم صحبت کنیم. در ادامه مطلب همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

پرداخت های مکانیکی برای پروفیل های آلومینیوم

مقاله پیشنهادی: خواص و کاربردهای آلومینیوم 2024

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

چه نوع پرداخت های مکانیکی برای اکستروژن های آلومینیومی موجود است؟

پوشش های مکانیکی برای بهبود ظاهر آلومینیوم استفاده می شود و معمول است که پروفیل های آلومینیومی پس از اعمال پوشش های مکانیکی آندایز شوند.

Abrasive Blasting

از انفجار ساینده می توان برای صاف کردن یک سطح ناصاف یا زبر کردن سطح صاف استفاده کرد. و همچنین می توان از آن برای شکل دادن به سطح یا حذف آلودگی های سطح استفاده کرد.

برای انجام این کار، سازنده از مایع تحت فشار برای به حرکت درآوردن نوع خاصی از رسانه به سمت آن استفاده می کند. انواع مختلفی از رسانه ها وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد، از جمله ماسه، شات فلزی، جوش شیرین و دانه های شیشه ای.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل ناودانی آلومینیوم کف 40، بال 20 و ضخامت 1.7 میلیمتر

سنگ زنی (Grinding)

سنگ زنی سطحی یک سطح صاف روی پروفیل های آلومینیومی شما ایجاد می کند. یک چرخ ساینده دوار مواد را از پروفیل خارج می کند تا زمانی که به تلرانس مورد نظر برسد.

آسیاب کردن آلومینیوم کمتر از آسیاب کردن فولاد رایج است. آلومینیوم تمایل دارد چرخ برش را مسدود کند زیرا راحت تر ذوب می شود. اما برای جلوگیری از این امر از تکنیک های خاصی استفاده می شود.

پرداخت های مکانیکی برای پروفیل های آلومینیوم

جلا دادن (Polishing)

پولیش آلومینیوم به پروفیل ها سطحی صاف و براق می دهد. پس از عبور از دستگاه پرداخت پروفیل، با انعکاس چشمگیر قابل توجهی بیرون می آیند.

یک پارچه نرم که با دانه های ساینده شارژ می شود روی پروفیل ها قرار می گیرد تا این اثر را ایجاد کند.

Buffing

فرآیند باف کردن به صاف شدن سطح آلومینیوم کمک می کند. شبیه پولیش است اما از دانه های ساینده کمتری استفاده می کنند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل نبشی آجدار آلومینیوم 20*50 میلیمتر با ضخامت 1.8 میلیمتر

Mass Finishing

فرآیندهای Mass Finishing را می توان برای صاف و صیقل دادن سطح ناهموار استفاده کرد. غلت زدن فرآیندی است که در آن قطعات در یک بشکه چرخان قرار می گیرند.

رسانه های داخل بشکه با پروفیل های آلومینیومی برای مدتی به اطراف جابجا می شوند و به این ترتیب پایان ایجاد می شود.

جمع بندی

تعیین یک پرداخت مکانیکی برای پروفیل ها می تواند راه خوبی برای بهبود ظاهر آنها باشد. پرداخت هایی مانند انفجار ساینده، سنگ زنی، پرداخت، صاف کردن، و تکمیل انبوه را می توان روی پروفیل ها اعمال کرد.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست