ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پروفیل های آلومینیوم همه جا هستند

چرا آلومینیوم؟ پروفیل های آلومینیومی در اطراف شما وجود دارد، چه در محل کار، چه در حال رانندگی با ماشین، چه در خانه و چه در اوقات فراغت.

امروزه پروفیل های آلومینیومی همه جا هستند. در دفتر کار، ماشین، خانه یا هنگام تفریح، آلومینیوم در اطراف شما قرار دارد. آلومینیوم اکنون بخشی از زندگی روزمره ما را تشکیل می دهد. در هر جایی که می روید، چه برای محصولات مصرفی، چه برای ساخت و ساز، چه برای ایمنی و امنیت و چه برای لذت بردن، رایج ترین ماده ای است که ما در زندگی روزمره خود از آن استفاده می کنیم و با آن تعامل داریم. در ادامه مطلب همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

پروفیل های آلومینیوم همه جا هستند

فهرست مطالب

  • نجات محیط زیست (Saving the Environment)
  • کاهش وزن (Weight Savings)
  • مواد همه کاره (Versatile Material)

مقاله پیشنهادی: روندی که به معنای رشد بزرگ برای آلومینیوم است

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

پروفیل های آلومینیوم همه جا هستند

چرا آلومینیوم؟

نجات محیط زیست (Saving the Environment)

در گذشته از چوب معمولاً در مبلمان استفاده می شد، اما جنگل تنها منبع چوب است. امروزه استفاده از آلومینیوم در طراحی مبلمان کمک معقولی در حفاظت از جنگل های موجود است.

کاهش وزن (Weight Savings)

معماران و طراحان به دنبال موادی هستند که تأثیر کمی بر محیط زیست داشته باشند، اما ساخت آن ها آسان، زیبایی شناختی و مقاوم در برابر خوردگی باشد. قاب درب مغازه و اداری مدرن از پروفیل آلومینیوم ساخته شده است که وزن قابل توجهی نسبت به چوب کاهش می دهد. در ساختمان های یک طبقه که ممکن است صرفه جویی زیادی در وزن نداشته باشند، اما تصور کنید که در هنگام استفاده از آلومینیوم در آسمان خراش ها، وزن صرفه جویی می شود.

پروفیل آلومینیوم دارای مزیت افزوده نسبت استحکام به وزن بالا، حتی بالاتر از فولاد است و وزن آن تنها یک سوم فولاد است.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم 15*21 میلیمتر

پروفیل های آلومینیوم همه جا هستند

مواد همه کاره (Versatile Material)

آلومینیوم از نظر فنی یک ماده همه کاره است که امکان ایجاد تنوع زیادی از اشکال و خطوط را فراهم می کند. به عنوان مثال استفاده از پروفیل های آلومینیومی برای قاب پنجره ها و درها به طراح این امکان را می دهد که بخش های به هم پیوسته را با تمام ویژگی های داخلی لازم مانند گروها و نگهدارنده های پیچی ارائه دهد.

همانطور که در محل کار، خانه یا مغازه خود قدم می زنید، محل استفاده از پروفیل های آلومینیومی اکسترود شده را در نظر بگیرید. ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کردید وجود داشته باشد.

شما هرگز از پروفیل های آلومینیومی در محل کار دور نیستید. شما توسط پروفیل های آلومینیومی در مبلمان و در سیستم های ترانکینگ مدولار و انعطاف پذیر احاطه خواهید شد و خدمات را به میز خود ارائه می دهد و در عین حال محیط کاری تمیز و بدون درهم و برهمی را حفظ می کند. پارتیشن ها، دیوارها و سقف ها همگی ظاهر باریک و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری خود را مدیون پروفیل های آلومینیومی هستند. احتمالاً با کانال های آب در پروفیل های سقفی ادغام شده اند تا شما را در دمای مناسب نگه دارند. کامپیوتر شما حداقل یک پروفیل آلومینیومی آنودایز شده را به شکل هیت سینک پنهان می کند. این از رسانایی حرارتی عالی آلومینیوم، قابلیت آنودایز منحصر به فرد و آزادی طراحی برای خنک نگه داشتن پردازنده کامپیوتر شما بهره می برد. فضاهای کاری اطاقکی که یک محیط کاری خصوصی و انعطاف پذیر را فراهم می کنند اغلب ممکن است از پروفیل های آلومینیومی باشند. “تخته سفید” که در همه جا وجود دارد یک قاب آلومینیومی اکسترود شده خواهد داشت و احتمالاً پوسته ساختمان با ماژول های دیوار پرده آلومینیومی لعابدار پوشیده شده است. اگر دستگاه شستشوی دستی ظاهر هوشمند، تمیز و کاربردی دارد، احتمالاً به این دلیل است که پروفیل آلومینیومی است.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل قوطی آلومینیوم 40*60 میلیمتر با ضخامت 2 میلیمتر

هنگام رانندگی از محل کار به سمت خانه، احتمالاً به معنای واقعی کلمه توسط آلومینیوم احاطه شده اید. امروزه به خوبی شناخته شده است که بسیاری از خودروسازان آلومینیوم را انتخاب می کنند. استون مارتین، لوتوس، جگوار یا آئودی در یک قاب فضایی آلومینیومی ساخته شده از ترکیبی از ریخته گری پروفیل آلومینیومی و ورق پیله شده اند. ایمنی رانندگان نیز احتمالاً به پروفیل هایی مانند درهای باز شدن کیسه هوا، اعضای برخورد جانبی و سیستم های مدیریت تصادف بستگی دارد. تهویه مطبوع در خودروها امروزه به استاندارد تبدیل شده است. اینها پروفیل های آلومینیومی و لوله های کشیده شده هستند که اکنون برای اجزای مبدل حرارتی معمول هستند. پروفیل های آلومینیومی نیز در محفظه موتور یافت می شوند. موتورهای دیزلی در دهه گذشته بیشتر و بیشتر محبوب شده اند و برخی از راه حل های بسیار نوآورانه منجر به استفاده از پروفیل آلومینیوم برای ریل های سوخت شده است. آلومینیوم آنودایز در حال حاضر به عنوان یک بیانیه طراحی در فضای داخلی خودرو مد شده است، با بسیاری از روکش‌های داخلی و لوازم جانبی که ظاهر نقره‌ای براق شده آلومینیوم آندایز شده را در برابر خراش نشان می‌دهد، سهولت تمیز کردن و قابلیت بازیافت از مزایای اضافی است.

پروفیل های آلومینیوم همه جا هستند

هواپیماها، قطارها و اتوبوس ها همگی از پروفیل آلومینیوم در ساخت خود استفاده می کنند. دفعه بعد با دقت نگاه کنید و خواهید دید که چند مورد در این اشکال حمل و نقل از آلومینیوم ساخته شده است. نرده ها، قفسه های چمدان و صندلی ها همگی احتمالاً پروفیل آلومینیومی هستند.

خانه های ما همچنین مقدار زیادی آلومینیوم را نمایش می دهند. اولین مورد آشکار پنجره ها و درهای شماست. اگر از آلومینیوم ساخته شده باشند، روزانه از آن استفاده خواهید کرد. پنجره‌های مدرن به رنگ‌های سفید، خاکستری یا رنگ‌های دیگر پوشش داده می‌شوند، شیشه‌های دوجداره قدیمی تر آنودایز نقره‌ای خواهند بود.

به مبلمان، کمد و موارد دیگر نگاه کنید. آیا دستگیره، لولا و فریم پشتیبانی آلومینیومی دارد؟ نردبان شما ممکن است مانند سایر اقلام اطراف خانه آلومینیومی باشد. اگر باغ دارید آیا گلخانه آلومینیومی، ابزار آلمینیومی و موارد دیگر دارید؟

این احتمال وجود دارد که گجتی که بیشتر استفاده می کنید دارای آلومینیوم در ساخت آن باشد. چند نفر از ما آیفون، آی پاد داریم دوباره اینها آلومینیومی هستند. آیا آی پاد نمادین‌ترین محصول دوران اخیر است؟ محصولات اپل به طور قابل توجهی از پروفیل آلومینیوم در ساخت خود استفاده می کنند

بنابراین همانطور که می بینید، پروفیل های آلومینیومی در اطراف ما هستند. آلومینیوم یکی از فراوان ترین مواد زمین است که به طور بی پایان قابل بازیافت است و تقریباً در هر طرح، شکل و فرمی قابل استفاده است. اکنون هر کجا که می روید بخشی از زندگی روزمره ما را تشکیل می دهد. یک لحظه وقت بگذارید و ببینید چقدر آلومینیوم در اطراف شما وجود دارد، اکنون می دانید کجا باید نگاه کنید.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی 30*30 میلیمتر سنگین

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست