ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پروفیل گرده ماهی آلومینیوم

گرده ماهی آلومینیوم چیست؟

پروفیل در لغت به معنی ثابت بودن مقطع در طولی مشخص است. در دنیای مدرن و پیشرفته تکنولوژی و صنعت، پروفیل گرده ماهی آلومینیوم کاربردهای بسیار فراوانی دارد. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

گرده ماهی آلومینیوم

پروفیل گرده ماهی آلومینیوم یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین مقاطع پروفیل آلومینیوم می باشد. ابعاد حائز اهمیت در پروفیل گرده ماهی آلومینیوم، عرض و ضخامت آن می باشد. پروفیل گرده ماهی آلومینیومی داری وزن کم، استحکام زیاد و طول عمر بالا می باشد.

مقاله پیشنهادی: لوله آلومینیوم

پروفیل گرده ماهی آلومینیوم به دلیل داشتن تنوع ارائه به کاربران به صورت های رنگ پودری الکترواستاتیک در انواع طیف های رنگی، آندایز (آبکاری) در طیف های متنوع (مانند شامپاین، طلایی و مشکی) و خدمات دکورال (طرح چوب) در طرح های متنوع از زیبایی بسیار بالا و چشم نوازی برخوردار می باشد و زیبایی منحصر به فرد خود را نیز به چشمان کاربران خود منتقل می کند.

گرده ماهی آلومینیوم

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل لوله آلومینیوم

پروفیل گرده ماهی آلومینیوم بدین صورت تولید می شود که ابتدا بیلت آلومینیوم را که ماده اولیه در فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم می باشد حرارت می دهند. در مرحله بعد بیلت های حرارت داده شده درون دستگاه پرس اکستروژن قرار داده می شود و تحت فشار بسیار بالا به قالب های گرده ماهی که توسط کارشناسان واحد قالب سازی گروه مهندسی فیلت بر اساس نقشه های متنوع مقاطع گرده ماهی طراحی و ساخته شده اند وارد می شود و پس از عبور از قالب مربوطه به صورت پروفیل گرده ماهی آلومینیوم در ابعاد مختلف تولید و به صورت شاخه های سه و شش متری و یا بر اساس شاخه های سفارشی توسط مشتری برش داده می شود و پس از گذراندن مرحله ایجینگ (سخت کاری) و خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک، آندایز (آبکاری) و یا دکورال و خدمات جانبی مانند برشکاری و ماشینکاری و غیره بسته بندی و برای مصرف کننده ارسال می گردد.

لازم به ذکر است که خدمات برشکاری پروفیل گرده ماهی آلومینیومی با توجه به ابعاد برش که توسط مشتری ارائه می گردد و با دستگاه سی ان سی (CNC) بصورت دقیق و مطابق با ابعاد برش ارائه شده، صورت می پذیرد.

گرده ماهی آلومینیوم

خرید گرده ماهی آلومینیوم

تولید پروفیل گرده ماهی آلومینیوم در ابعاد و ضخامت های مختلف همراه با نظارت تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. جهت خرید گرده ماهی آلومینیوم و ثبت سفارش با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

جهت بازدید مقاطع پروفیل گرده ماهی آلومینیوم به همراه مشخصات فنی کلیک نمایید: پروفیل گرده ماهی آلومینیوم

در اینجا به برخی از مقاطع پرکاربرد پروفیل لوله آلومینیوم اشاره می کنیم:

گرده ماهی آلومینیوم

گرده ماهی آلومینیوم

گرده ماهی آلومینیوم

بیشتر بدانید: قوطی آلومینیوم

ویژگی پروفیل گرده ماهی آلومینیوم

  • یکی از ویژگی های مهم پروفیل گرده ماهی آلومینیوم شکل‌پذیر بودن و انعطاف پذیری آن می باشد و باعث می شود به راحتی خم و به اشکال مختلف درآید.
  • یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم پروفیل گرده ماهی آلومینیوم وزن بسیار سبک آن می باشد و همین دلیل باعث شده است در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می یگرد.
  • زیبایی و شکیل بودن از دیگر ویژگی های پروفیل گرده ماهی آلومینیوم می باشد.
  • ویژگی مهم دیگر پروفیل گرده ماهی آلومینیوم مقاومت و استحکام بسیار بالای آن می باشد.

گرده ماهی آلومینیوم

  • نصب سریع و راحت و ساده یکی دیگر از ویژگی های پروفیل گرده ماهی آلومینیوم می باشد.
  • غیر قابل اشتعال بودن یکی دیگر از ویژگی های پروفیل گرده ماهی آلومینیوم می باشد.
  • پروفیل گرده ماهی آلومینیوم در شرایط متنوع جوی و آب و هوایی استحکام بسیار بالایی دارد.
  • پروفیل گرده ماهی آلومینیوم مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد.
  • پروفیل گرده ماهی آلومینیوم قابلیت بازیافت دارد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل قوطی آلومینیوم

گرده ماهی آلومینیوم

مقاله پیشنهادی: پروفیل تسمه آلومینیوم

کاربرد پروفیل گرده ماهی آلومینیوم

گرده ماهی آلومینیوم، پروفیلی است که در ابعاد و اندازه ای بسیار متنوع تولید می شود و به همین دلیل در بسیاری کسب و کارها و حتی در منازل مورد استفاده قرار می گیرد که در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

پروفیل گرده ماهی آلومینیوم یکی از پرکاربردترین مقاطع پروفیل آلومینیوم است که یکی از مهمترین کاربردهای آن پوشاندن قسمت های انتهایی و یا تقاطع دو محصول مانند موکت و پارکت و بطور کلی مکان هایی که خطوط قطع و وصل شدن دو متریال به هم ظاهر زیبایی ندارد، قرار می گیرد و علاوه بر ظاهری زیبا به آن استحکام نیز می بخشد. پروفیل گرده ماهی به روش چسب یا پیچ نصب می شود که در هر دو روش از استحکام و مقاومت مناسبی برخوردار می شود.

گرده ماهی آلومینیوم

قیمت گرده ماهی آلومینیوم

گرده ماهی آلومینیوم کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل در ابعاد و سایزهای متنوع تولید می شود و با توجه به ابعاد آن و نوع تولید، قیمت های مختلفی دارد. جهت اطلاع از قیمت های گرده ماهی آلومینیوم با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل گرده ماهی آلومینیوم

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست