ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پروفیل پاسار و کاربردهای آن

پروفیل شیشه سکوریت چیست؟

پروفیل پاسال آلومینیوم

در دایره لغات، پروفیل به معنی ثابت بودن مقطع در طولی مشخص است. پروفیل آلومینیوم در دنیای صنایع و تکنولوژی مدرن و پیشرفته کاربردهای گوناگونی دارد.

پروفیل پاسار آلومینیوم که به آن پروفیل شیشه سکوریت و پروفیل پاسال نیز می گویند یکی از پرطرفدارترین مقاطع پروفیل آلومینیوم در میان کاربران می باشد. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

پروفیل پاسار چیست؟
مقاله پیشنهادی: نرده شیشه ای چیست؟

معرفی پروفیل پاسار آلومینیوم

نمای شیشه ای که بسیار پرطرفدار می باشد و در آن از شیشه سکوریت استفاده می شود. شیشه سکوریت که همه خواص شیشه های معمولی را دارد و استحکام و مقاومت آن در برابر ضربه و عدم شکستن آن از ویژگی های مهم شیشه های سکوریت می باشد. جهت نگداشتن شیشه های سکوریت از فریم های مخصوص نگهدارنده شیشه سکوریت استفاده می شود. این فریم ها از جنس آلومینیوم می باشد که به آن پروفیل پاسار، پروفیل شیشه سکوریت و پروفیل پاسال نیز می گویند. پروفیل پاسار آلومینیوم با توجه به نوع کاربرد و سایز شیشه سکوریت در ابعاد متفاوتی تولید می شود. شمایل کلی پروفیل پاسال نزدیک به پروفیل ناودانی آلومینیوم با کمی تغییر می باشد که از دو طرف شیشه سکوریت را ثابت نگه می دارد و برای فاصله خالی بین شیشه و پروفیل هم از یراق مخصوص لاستیکی استفاده می شود. پروفیل پاسار آلومینیوم به دلیل آنکه شیشه را از سه یا چهار طرف در بر می گیرد؛ به همین دلیل مقاومت شیشه را نیز در مقابل شکستن و ضربه پذیری چندین برابر می کند.

پروفیل پاسار چیست؟

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل مهندسی) 30*30 سنگین

پروفیل شیشه سکوریت

پروفیل شیشه سکوریت جهت اجرا بر روی زمین یا دیوار نصب می شود و سپس شیشه سکوریت در درون آن قرار می گیرد و همان طور که در قبل هم اشاره کردیم جهت عدم لرزش و تکان شیشه از نوار و یراق های لاستیکی مخصوص استفاده می شود و سپس شیشه سکوریت را در داخل آن قرار می دهند. به دلیل زیبایی و استحکام بسیار بالا پروفیل آلومینیوم پاسار بسیار پرمصرف تر نسبت به سایر فلزات می باشد. پروفیل پاسال آلومینیوم قابلیت رنگ پودری الکترواستاتیک و همچنین فرآیند آندایزینگ (آبکاری) را دارد. جهت قرار دادن شیشه بر روی ریل ابتدا باید شیشه را فریم بندی کرد. هر شیشه داخل دو عدد پروفیل عمودی پاسار و دو عدد پروفیل افقی پاسال قرار می گیرد که به پروفیل عمودی، پروفیل بغل و به پروفیل افقی (پروفیل بالا و پایین)، پروفیل کف می گویند.

پروفیل پاسار چیست؟

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل قوطی آلومینیوم

خرید پاسار آلومینیوم

تولید پروفیل پاسار آلومینیوم در ابعاد مختلف همراه با نظارت کامل  تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. جهت خرید پاسال آلومینیومی و ثبت سفارش با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

جهت بازدید مقاطع پروفیل پاسار آلومینیوم به همراه مشخصات فنی کلیک نمایید: پروفیل پاسار آلومینیوم

در اینجا به برخی از مقاطع پرکاربرد پروفیل پاسار آلومینیوم اشاره می کنیم:

  • پاسار آلومینیوم AH59 (پروفیل پاسال آلومینیوم AH59)
  • پاسار آلومینیوم 2 سانتی متر (پروفیل پاسال آلومینیوم 2 سانتی متر)
  • پاسار آلومینیوم 3.5 سانتی متر (پروفیل پاسال آلومینیوم 3.5 سانتی متر)
  • پاسار آلومینیوم 4 سانتی متر (پروفیل پاسال آلومینیوم 4 سانتی متر)
  • پاسار آلومینیوم 4 سانتی متر دو تکه (پروفیل پاسال آلومینیوم 4 سانتی متر دو تکه)

تقسیم بندی پروفیل پاسار

  • پروفیل پاسار ام (M)
  • پروفیل پاسار یو (U)
  • فریم درب اتوماتیک شیشه ای
  • فریم پافیلی
  • پروفیل پاسار 3.5 و 4 سانتی متر
  • پروفیل پاسار شیشه سکوریت
  • پروفیل پاسار 3 سانتی متر دو تکه (قطعه)

پس از تقسیم بندی انواع پروفیل پاسال، حال به توضیح اجمال برخی از آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل مهندسی) 30*30 سبک

پروفیل پاسار آلومینیوم 3.5 سانتی متر

این پروفیل از رایج ترین و مرسوم ترین پروفیل پاسار آلومینیوم در ایران عزیزمان می باشد و انتخاب اول کاربران گرامی و بزرگوار می باشد و به صورت بسیار فنی و مستحکم شیشه را در داخل خود نگه داشته و به دلیل ثابت نگه داشتن شیشه از 4 طرف مانع شکستن شیشه در دراز مدت می شود. این پروفیل متشکل از 3 قسمت یعنی پروفیل آلومینیوم و نوار لاستیکی مخصوص و درپوش مخصوص می باشد و در داخل زمین یا دیوار و یا محل مخصوصی که برای آن در نظر گرفته شده است توسط پیچ یا پرچ مخصوص نصب می شود و سپس شیشه در داخل آن قرار می گیرد و به وسیله نوار لاستیکی مخصوص محکم می شود و سپس درپوش های مخصوص به خود در امتداد نوار لاستیکی قرار می گیرد.

پروفیل پاسار چیست؟

بیشتر بدانید: چهار چوب فریم لس آلومینیوم

پروفیل پاسار یو (U)

همانطور که از اسم این پروفیل پیدا می باشد ظاهری شبیه به مقطع یو (U) انگلیسی دارد و از دو جنس استیل و آلومینیوم می باشد و ورقه استیل را به شکل یو (U) در می آورند و توسط چسب آکواریوم یا چسب سیلک به محل که باید در آن قرار گیرد محکم و متصل می شود و سپس شیشه در داخل آن قرار می گیرد و در مورد فلز آلومینیوم نیز پس از پروسه ساخت قالب اکستروژن و فرآیند اکسترود، پروفیل آلومینیوم پاسال یو در اختیار کاربران محترم قرار خواهد گرفت. در خصوص پروفیل یو (U) که از جنس استیل می باشد نکته حائز اهمیت ضد زنگ بودن آن است و به همین دلیل در محیط هایی که رطوبت فراوان دارد مانند حمام و سونا و یخچال های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل پاسار ام (M)

پروفیل پاسار ام (M) که بسیار مشابه به پروفیل یو (U) می باشد و همانند آن عمل می کند با این تفاوت که این پروفیل از جنس استیل نمی باشد و فقط از متریال آلومینیوم در اختیار کاربران گرامی و بزرگوار قرار می گیرد.

پروفیل پاسار چیست؟

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

پاسار پافیلی

این فریم که با توجه به شکل مخصوص خود که شبیه پای فیل می باشد به این نام در بین کاربران معروف شده است و فریمی است که از بالا به صورت پهن و در قسمت پایین باریک می باشد و از فلز آلومینیوم تولید می شود و به صورت آندایز (آبکاری) مشکی و نقره ای و طلائی در اختیار کاربران عزیز و گرامی قرار می گیرد و توسط پیچ یا پرچ به زمین یا دیوار یا هر گونه سطح دیگر محکم متصل می شود و سپس شیشه در داخل آن قرار می گیرد و فضای خالی بین شیشه و پروفیل نیز توسط نوار های لاستیکی مخصوص پر می شود.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل مهندسی) 25*25 

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

این فریم از جنس فلز آلومینیوم می باشد و مورد توجه بسیاری از کاربران در این صنعت می باشد و برای درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا به صورت آندایز (آبکاری) مشکی و نقره ای و طلائی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته حائز اهمیت برای استفاده از این فریم برای درب های نیمه اتوماتیک این است که در این درب ها می بایست حتما از لوله توکار استفاده شود. این فریم شمال دو عدد فریم بغل و دو عدد فریم کف می باشد و معمولا به صورت فریم باریک و فریم پهن مورد استفاده قرار می گیرد. فریم باریک برای درب های 8 سانت با ارتفاع 3.5 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد و فریم برای درب های 8 سانتی متر با ارتفاع 6 سانتی متر مورداستفاده قرار می گیرد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل مهندسی) 35*35 

قیمت پاسار آلومینیوم

پاسار آلومینیوم کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل در ابعاد و سایزهای متنوع تولید می شود و با توجه به ابعاد آن و نوع تولید، قیمت های مختلفی دارد. گروه مهندسی فیلت تولید کننده پاسال آلومینیومی در ابعاد مختلف می باشد و مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های پاسار آلومینیوم با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایند.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست