ثبت درخواست و پیگیری سفارش

چهار چوب فریم لس چیست؟

چهار چوب فریم لس آلومینیوم

پروفیل از نظر لغت به معنی ثابت بودن مقطع در طولی مشخص است. پروفیل آلومینیوم در دنیای مدرن و پیشرفته تکنولوژی امروزی کاربردهای متنوعی دارد. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

مقاله پیشنهادی: پروفیل پاسار آلومینیوم

چهارچوب فریم لس آلومینیوم

در دنیای صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی، یکی از پرکاربردترین مقاطع پروفیل آلومینیوم مقطع چهارچوب فریم‌ لس آلومینیوم می باشد. استفاده از این مقاطع فریم لس به جهت این است که مقدار بسیار کمی از چهارچوب درب در هنگام بسته شدن درب نمایان و مشخص باشد و در نتیجه در نظر بیننده تصویری منحصر به فرد و زیبا را ایجاد خواهد کرد. درب های فریم لس (بدون قاب) با توجه به نیاز، تنوع، سلیقه بازار و شرایط مکانی محل قرارگیری آن در طرح های مختلف تولید می شود.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی 25*25 و 35*35 میلیمتر

چهارچوب فریم لس آلومینیوم

پکیج درب های فریم لس (بدون قاب) شامل قاب آلومینیوم، درب و لولا است که لولاها به صورت مخفی می باشد.

دیزاین و طراحی دیوار به شیوه و روش های مختلف به درب های مخفی با طرح های بدون قاب نیاز دارد. آلومینیوم مورد استفاده باید از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد تا به همراه طراحی اصولی و مهندسی و کیفیت بالای تولید منجر به ساخت محصولی مناسب شود و روانه بازار گردد و به لحاظ فنی نیز باید به گونه ای باشد که بتواند نیروی وارد شده از طرف ساختمان را تحمل کند و همچنین پاسخگوی نیازهای مشتریان نیز باشد.

بیشتر بدانید: نمای کرتین وال چیست؟

چهارچوب فریم لس آلومینیوم

خرید پروفیل چهارچوب آلومینیوم

تولید پروفیل چهار چوب آلومینیومی در ابعاد و ضخامت های مختلف همراه با نظارت تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. پروفیل چهار چوب آلومینیوم با مواد اولیه درجه یک (آلیاژ 6063) تولید و بصورت خام، رنگ پودری الكترواستاتیك و آندایز (آبکاری) و به همراه خدمات برش ساده و فارسی بر با دستگاه CNC، عرضه و با قیمت روز بازار به فروش می رسد.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

گروه مهندسی فیلت با تکیه بر نیروهای مجرب خود در بخش ها و کارگاه ها، تولید کننده پروفیل های چهارچوب آلومینیومی می باشد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل قوطی آلومینیوم 20*20 میلیمتر با ضخامت 0.9 میلیمتر

چهارچوب فریم لس آلومینیوم

قاب درب ها نیز از جنس آلومینیوم می باشد و به گونه ای طراحی و تولید می شود که در داخل دیوار قرار می گیرد و درب ها درون آن قرار داده می شوند و در کنار هم پکیج مستحکمی را به وجود می آورد. درب ها با توجه به طراحی ساختمان به صورت داخل بازشونده و بیرون بازشونده طراحی می شوند و اجزای دیگر آن مانند لولاهای مخفی، قفل مغناطیسی و دستگیره ها به آن متصل می گردند.

مقاله پیشنهادی: ام دی اف چیست؟

چهارچوب فریم لس آلومینیوم

درب های چوبی دارای چند لایه تیوب های چوبی جهت بالا بردن استحکام و مقاومت درب می باشد و علاوه بر آن عایق صدا و حرارت نیز می باشد. برای نصب این نوع درب ها از یک تخته یا لایه گچی برای جلوگیری از ترک برداشتن لایه سطحی دیوار استفاده می کنند.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل نبشی آلومینیوم 50*50 میلیمتر با ضخامت 5 میلیمتر

چهارچوب فریم لس آلومینیوم

قیمت پروفیل چهارچوب آلومینیوم

پروفیل چهارچوب آلومینیوم یکی از مهمترین و اساسی ترین مقاطع آلومینیومی است که توسط تیم فنی گروه مهندسی فیلت طراحی و به مشتریان گرامی عرضه می گردد. با توجه به تنوع بسیار زیاد پروفیل چهارچوب آلومینیوم و همچنین تمایل مشتریان به اختصاصی و انحصاری بودن مقاطع، توانمندی گروه مهندسی فیلت در طراحی پروفیل چهارچوب آلومینیوم، برگ برنده ایی در مقایسه با سایر تولید کنندگان صنعت تولید پروفیل آلومینیوم می باشد.

جهت اطلاع از قیمت های پروفیل چهارچوب آلومینیوم با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: پروفیل شیاردار مهندسی

چهارچوب فریم لس آلومینیوم

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست