ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پروفیل شیاردار مهندسی چیست و چه کاربردی دارد؟

پروفیل شیاردار صنعتی

پروفیل در لغت به معنی ثابت بودن مقطع در طولی مشخص است. در دنیای مدرن و پیشرفته تکنولوژی و صنعت، پروفیل آلومینیوم کاربردهای بسیار فراوانی دارد. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

پروفیل شیاردار مهندسی

پروفیل شیاردار چیست؟

پروفیل شیاردار مهندسی پروفیل هایی ویژه برای جامعه مهندسی می باشد که به صورت مقاطع مستطیل، مربع و دایره طراحی و تولید می شود. این پروفیل ها بر روی سطح خود شیارهایی دارند که از این شیارها به عنوان قرار گرفتن یراق آلات مربوط به پروفیل های شیاردار مهندسی مانند انواع نبشی و پیچ و مهره جهت اتصال آنها به یکدیگر استفاده می شود. متریال پروفیل های شیاردار صنعتی از فلز آلومینیوم می باشد که به دلیل ویژگی سبکی و استحکام بالای خود در ساخت استراکچرهای مختلف کمک بسیار فراوانی می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پروفیل شیاردار مهندسی عدم خدمات سوراخکاری و جوشکاری آن هم فقط و فقط به دلیل طراحی ویژه آن که همانا داشتن شیارهای روی آن است می باشد. سوراخ مرکز پروفیل های شیاردار صنعتی و فاصله دهانه شیار که Slot نام دارد از استانداردهایی است که همیشه مورد توجه کاربران محترم بوده است چرا که در واقع معیار انتخاب یراق و اتصالات پروفیل های شیاردار مهندسی می باشد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی 30*60 میلیمتر

پروفیل شیاردار مهندسی

پروفیل های شیاردار صنعتی (پروفیل شیاردار مهندسی) عموما با آلومینیوم آلیاژ 6063 از خانواده سری 6000 تولید و عموما به صورت آندایز نقره ای یا مشکی تولید و برای کاربران محترم عرضه می گردد.

از ویژگی های پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی) این است که دارای حداقل پیچیدگی و اعوجاج در سطح مقطع خود می باشد که گروه مهندسی فیلت نیز با به کارگیری دستگاه ها و پرس های اکستروژن مدرن خود و بهره مندی از مهندسین و نیروهای کارآمد و متخصص و مجرب خود این میزان تلرانس را به صفر رسانده است.

پروفیل شیاردار مهندسی

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

مقاله پیشنهادی: اتصالات پروفیل شیاردار مهندسی

پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین مقاطع پروفیل آلومینیوم می باشد. ابعاد حائز اهمیت در پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی، طول و عرض مقطع می باشد. پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی داری استحکام بسیار زیاد و طول عمر بالا در صنعت های مختلف می باشد.

پروفیل شیاردار مهندسی

پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی بدین شکل تولید می شود که ابتدا بیلت آلومینیوم را که ماده اولیه در فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم می باشد حرارت می دهند. سپس و در مرحله بعد بیلت های حرارت داده شده درون دستگاه پرس اکستروژن قرار داده می شود و تحت فشار بسیار بالا به قالب های شیاردار صنعتی که توسط کارشناسان واحد قالب سازی گروه مهندسی فیلت بر اساس نقشه های متنوع مقاطع شیاردار مهندسی طراحی و ساخته شده اند وارد می شود و پس از عبور از قالب مربوطه به صورت پروفیل شیاردار مهندسی در ابعاد مختلف تولید و به صورت شاخه های سه و شش متری و یا بر اساس شاخه های سفارشی توسط مشتری برش داده می شود و پس از گذراندن مرحله ایجینگ (سخت کاری) و انجام فرآیند آندایزینگ بر روی آن مطابق با سفارش مشتری و خدمات جانبی مانند برشکاری با دستگاه سی ان سی (CNC) مطابق با ابعاد سفارشی مشتری، بسته بندی و برای کاربران محترم ارسال می گردد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی 60*60 میلیمتر

مقاطع پروفیل های شیاردار صنعتی یا همان پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی در ابعاد مختلف، به صورت سه رده وزنی سبک، متوسط و سنگین تولید و عرضه می گردد.

پروفیل شیاردار مهندسی

اتصالات و یراق آلات پروفیل شیاردار صنعتی

اتصالات پروفیل شیاردار صنعتی (پروفیل شیاردار مهندسی) مانند پیچ، مهره، نبشی و غیره به منظور متصل کردن این پروفیل ها می باشد و در سایز ها و مدل های مختلف، متناسب با ابعاد پروفیل شیاردار مربوطه تولید و عرضه می گردد. از ویژگی های اتصالات پروفیل های شیاردار مهندسی، آلیاژ مخصوص جهت تولید و استحکام بسیار بالای آنها می باشد. یراق آلات پروفیل شیار دار مهندسی نیز مانند درپوش پلاستیکی، چرخ، دستگیره و غیره پس از استفاده از اتصالات و متصل کردن پروفیل های شیاردار صنعتی به یکدیگر، جهت استفاده بهینه از سازه خود مورد استفاده قرار می گیرد که گروه مهندسی فیلت در مقاله ای جداگانه به بررسی کامل اتصالات پروفیل شیار دار مهندسی خواهد پرداخت.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی 25*25 میلیمتر

پروفیل شیاردار مهندسی

خرید پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی در ابعاد و ضخامت های مختلف همراه با نظارت تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. جهت خرید پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی و ثبت سفارش با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

جهت بازدید مقاطع پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی به همراه مشخصات فنی کلیک نمایید: پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

در اینجا به برخی از مقاطع پرکاربرد پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی (شیاردار صنعتی) اشاره می کنیم:

پروفیل شیاردار مهندسی

بیشتر بدانید: ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

پروفیل شیاردار مهندسی

کلیه مقاطع فوق در سه رده وزنی سبک، متوسط و سنگین تولید می گردد و مطابق با اندازه های اختصاصی ارائه شده توسط مشتریان محترم با دستگاه سی ان سی (CNC) برشکاری و ارسال می گردد.

پروفیل شیاردار مهندسی

ویژگی پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

  • یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی وزن بسیار سبک آن می باشد و همین دلیل باعث شده است در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ویژگی مهم دیگر پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی مقاومت و استحکام بسیار بالای آن می باشد.
  • نصب سریع و راحت و ساده یکی دیگر از ویژگی های پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی می باشد.
  • غیر قابل اشتعال بودن یکی دیگر از ویژگی های پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی می باشد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی 45*60 میلیمتر سبک

پروفیل شیاردار مهندسی

  • پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی در شرایط متنوع جوی و آب و هوایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد.
  • پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی قابلیت بازیافت دارد.

پروفیل شیاردار مهندسی

کاربرد پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی که به آن پروفیل شیاردار مهندسی نیز می گویند یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل آلومینیوم موجود در بازار جهت ساخت سازه، فریم های اداری و کاور دستگاه های صنعتی می باشد.
پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی به دلیل انعطاف پذیری در خصوص تغییر اندازه و طرح سازه ها یا فریم ها بسیار مورد توجه کاربران بوده است و از امروزه از پرطرفدارترین مقاطع پروفیل های آلومینیوم می باشد.

مقاله پیشنهادی: قوطی آلومینیوم

پروفیل شیاردار مهندسی

ساخت انواع فریم با هرگونه طراحی و ابعاد مورد نظر با پروفیل های آلومینیوم شیاردار مهندسی (پروفیل شیاردار صنعتی) با سهولت و بسیار ساده انجام پذیر می باشد و علاوه بر آن به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و همچنین سازه یا استراکچر ساخته شده نیز استحکام بسیار فراوانی خوهد داشت و با استفاده از یراق آلات مخصوص مانند چرخ نیز به سهولت امکان جابجایی خواهد داشت و در هر زمان نیز به دلیل تغییر طراحی می توان بسیار ساده و در مدت زمان کوتاه آن را مطابق با طرح جدید بروز کرد. از ویژگی های ساخت انواع استراکچر این است که در ساخت آن توسط پروفیل شیاردار مهندسی نیازی به تخصص خاصی نیست و به راحتی با اتصالات و یراق آلات مربوطه می توان استراکچر یا سازه مورد نظر را ساخت.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی 30*30 میلیمتر سبک

پروفیل شیاردار مهندسی

موارد استفاده پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل شیاردار مهندسی) عبارت است از :

  • پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی به عنوان استند و باکس در ابعاد متنوع مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی در ساخت دستگاه های صنعتی مانند CNC، پرینتر سه بعدی، برش پلاسما، برش لیزری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
  • یکی دیگر از کاربردهای پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی استفاده در پروژه های رباتیک می باشد.
  • پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی در ساخت سازه جهت امور شخصی مانند میزکار، پایه عکس برداری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل شیاردار مهندسی

قیمت پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل ویژگی خاص خود در صنایع گوناگون و در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به ابعاد مقاطع آن و پروسه تولید مخصوص به خود و متفاوت بودن نوع آندایزینگ، قیمت های مختلفی دارد. جهت اطلاع از قیمت های پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی (پروفیل شیاردار صنعتی) با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

پروفیل شیاردار مهندسی

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: اتصالات و یراق آلات پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست