ثبت درخواست و پیگیری سفارش

پارتیشن آلومینیومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

پروفیل در لغت به معنی ثابت بودن مقطع در طولی مشخص است. در دنیای مدرن و پیشرفته تکنولوژی و صنعت، پروفیل آلومینیوم کاربردهای بسیار فراوانی دارد. در ادامه همراه گروه مهندسی فیلت باشید.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

مقاله پیشنهادی: پروفیل پاسار آلومینیوم

پروفیل پارتیشن آلومینیومی چیست؟

پارتیشن آلومینیومی به مجموعه پارتیشن هایی اطلاق می شود که در آن از فریم آلومینیوم استفاده می شود. این سبک از پارتیشن که به علت استفاده از آلومینیوم بسیار شکیل و زیبا می باشد، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از ویژگی ها پروفیل پارتیشن آلومینیومی سبک بودن و استحکام آن می باشد. به علت استفاده از فرآیند آندایزینگ (آبکاری) در انواع طیف رنگی، پروفیل آلومینیومی پارتیشن دارای زیبایی منحصر به فردی نیز می باشد که این زیبایی باعث هرچه زیباتر شدن محیط اطراف خود نیز می شود.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

ویژگی مهم پروفیل پارتیشن آلومینیوم این است که می توان آن را با انواع پارتیشن مانند شیشه سکوریت، ام دی اف (MDF)، کرکره و غیره ترکیب و زیبایی دو چندانی به نمای آن افزود. پروفیل پارتیشن آلومینیوم در دو حالت دوجداره و تک جداره طراحی، تولید و مورد استفاده کاربران محترم قرار می گیرد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل ناودانی سیمانکاری آلومینیوم

پروفیل پارتیشن آلومینیوم به عنوان جدا نمودن و تفکیک فضای باز محیط های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد که بدین ترتیب این محیط ها را به چندین بخش مجزا تقسیم می کند. استفاده از پروفیل پارتیشن اداری منجر به نظم دادن به این محیط ها نیز می شود.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

نحوه استفاده از پروفیل های پارتیشن به این صورت است که جهت پارتیشن بندی از پروفیل های سبک پارتیشن به عنوان تیر در محورهای افقی و از پروفیل های سنگین به عنوان ستون در محورهای عمودی استفاده می شود. شایان ذکر است که در برخی موارد از پروفیل پاسار آلومینیوم، پروفیل شیشه گیر یا پروفیل شیشه سکوریت نیز همراه پروفیل پارتیشن استفاده می گردد.

بیشتر بدانید: نرده شیشه ای چیست؟

پارتیشن آلومینیومی ترکیبی از پروفیل پارتیشن آلومینیوم، چوب و شیشه به همراه یراق و اتصالات مخصوص به خود می باشد. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های پارتیشن آلومینیوم، نصب سریع و آسان آن می باشد، به طوریکه برای نصب آن نیاز به نیروی متخصص نیست و این کار با یک نیروی فنی ساده نیز انجام پذیر می باشد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل قوطی آلومینیوم

خرید پروفیل پارتیشن آلومینیوم

تولید پروفیل پارتیشن آلومینیومی در ابعاد و ضخامت های مختلف همراه با نظارت تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. پروفیل پارتیشن آلومینیوم با مواد اولیه درجه یک (آلیاژ 6063) تولید و بصورت خام، رنگ پودری الكترواستاتیك و آندایز (آبکاری) و به همراه خدمات برش ساده و فارسی بر با دستگاه CNC، عرضه و با قیمت روز بازار به فروش می رسد.

جهت خرید پروفیل پارتیشن آلومینیومی و ثبت سفارش با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

انواع پروفیل پارتیشن آلومینیومی

پروفیل پارتیشن تک جداره آلومینیوم

پروفیل پارتیشن تک جداره آلومینیوم در سه مدل شش میلیمتر، شانزده میلیمتر ام دی اف (MDF) و شانزده میلیمتر لترون تولید و عرضه و توسط کاربران محترم اجرا می گردد.

مقاله پیشنهادی: پروفیل شیاردار مهندسی

پارتیشن های آلومینیوم شش میلیمتر، دیواره های منفصل کننده آلومینیومی تک جداره هستند که فریم آنها از متریال آلومینیوم می باشد و توسط ام دی اف (MDF) و شیشه تکمیل می شوند. به دلیل استفاده از ام دی اف شش میلیمتر به همین نام، نامگذاری شده است. علاوه بر آن با توجه به سلیقه مشتریان محترم هم می توان از ترکیب ام دی اف (MDF) و شیشه نیز استفاده کرد که ظاهری شکیل تر را به نمای کار خواهد داد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

تعداد ستون های پارتیشن آلومینیومی تک جداره بالا می باشد و همین تعداد بالای ستون ها باعث می شود که کل کار بدون هرگونه لغزش و به شکل کاملا ثابت بر روی زمین یا سطح زیرین خود  قرار بگیرد. از ویژگی های مهم پارتیشن تک جداره آلومینیومی، قیمت مناسب آن می باشد که برای کاربران عزیز به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل لوله آلومینیوم

از نکات دیگر مربوط به پارتیشن های تک جداره آلومینیومی این است که طراحی آنها به گونه ای می باشد که نصب انواع و اقسام اتصالات و یراق آلات جانبی، به سهولت بر روی آنها انجام می پذیرد. پارتیشن های تک جداره همچنین تا حدودی زیادی محیط را از ورود صداهای خارجی محافظت می کند و به عنوان عایق صدا عمل می کند. پارتیشن تک جداره آلومینیومی به صورت عایق حرارتی  نیز عمل می کند و از ورود گرما یا سرما به داخل خود و همچنین خروج گرما یا سرما به بیرون نیز جلوگیری می کند.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره آلومینیومی

پروفیل پارتیشن دوجداره آلومینیوم

پارتیشن دوجداره آلومینیومی یکی از انواع پارتیشن می باشد که جهت ساخت و طراحی آن، از نوارهای کامل کننده ای استفاده می شود که بی رنگ بوده و بین سازه های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت نوارهای ذکر شده این می باشد که هم استحکام را بالا می برد و هم به عنوان عایق صوتی و حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

طراحی پارتیشن دوجداره آلومینیومی به گونه ای می باشد که در آن شیشه های سکوریت در فریم آلومینیومی که به شکل قاب دور شیشه می چرخد، قرار می گیرد و از این طریق قطعات گوناگون را به یکدیگر متصل می کند. نکته قابل تامل این است که بیننده هیچ گونه اتصالی در ظاهر پارتیشن مشاهده نمی کند و همه اتصلات فقط و فقط در قسمت های داخلی پارتیشن قابل مشاهده می باشد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل سپری آلومینیوم

علاوه بر آن پارتیشن های دوجداره آلومینیومی نیز قادر خواهد بود تا به صورت ترکیبی از آلومینیوم، شیشه و ام دی اف (MDF) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. ارتفاع پارتیشن های دوجداره آلومینیومی با توجه به نوع کاربری مشتریان تنظیم می گردد. همه درب های آن نیز می تواند از جنس شیشه و ام دی اف (MDF) باشد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

مزایای پروفیل پارتیشن آلومینیوم

  • یکی از ویژگی های پارتیشن آلومینیوم، نصب ساده، راحت و سریع و بدون ایجاد کثیفی می باشد.
  • تنوع رنگ و طرح های بسیار زیبا و چشم نواز و مطابق با سلیقه کاربران محترم، از ویژگی های دیگر پارتیشن آلومینیومی می باشد.
  • پروفیل های پارتیشن آلومینیوم به سهولت جا به جا و امکان تغییر طراحی در آنها وجود دارد.
  • یکی از ویژگی های پارتیشن آلومینیومی این است که تعویض قطعات در آن به راحتی انجام می پذیرد.

مقاله پیشنهادی: پروفیل گرده ماهی آلومینیوم

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

  • ویژگی بسیار مهم پارتیشن آلومینیومی، استحکام بسیار بالای آن می باشد.
  • پارتیشن آلومینیومی، قابلیت به کارگیری انواع پرده زبرا و کرکره و غیره را دارد.
  • مقرون به صرفه بودن به لحاظ اقتصادی، مهم ترین ویژگی پارتیشن آلومینیومی است که برای همه کاربران محترم حائز اهمیت می باشد.
  • پارتیشن آلومینیومی به میزان بالای هفتاد و پنج درصد، عایق حرارت و صوت می باشد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

سیم کشی های داخلی تجهیزات درون پارتیشن در داخل پروفیل دوجداره می باشد و به هیچ وجه دیده نمی شود و قابل رویت نیست و در صورتیکه به تعمیر نیاز داشته باشد از طریق باز کردن همان قسمت تعمیرات صورت می پذیرد و به هیچ وجه نیازی به باز کردن سایر پارتیشن ها نمی باشد.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل گرده ماهی آلومینیوم

ویژگی دیگر استفاده از پارتیشن آلومینیومی این است که عمر طولانی جهت استفاده دارد و به لحاظ پارتیشن بندی و عدم هزینه مجدد، سال ها برای کاربران گرامی مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

معایب پروفیل پارتیشن آلومینیوم

پارتیشن آلومینیومی علاوه بر مزیت های فراوانی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد که یکی از آنها این است که در نگاه برخی از کاربران محترم، زیبایی ام دی اف (MDF) را ندارد و ایراد دوم این است که در برخی از موارد مشاهده شده است که از قسمت اتصالات پس از گذشت چندین سال سر و صداهایی خارج می شود که البته این ایراد با یک سرویس و تعویض قطعات برطرف خواهد شد.

بیشتر بدانید: پروفیل ناودانی آلومینیوم

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

اجزای پارتیشن آلومینیومی

  • فریم اصلی پارتیشن که از آلومینیوم می باشد.
  • پنل های داخلی پارتیشن که از جنس شیشه سکوریت می باشد و دارای ضخامت شش میلیمتر است.
  • پنل های داخلی پارتیشن از جنس ام دی اف (MDF) و دارای ضخامت شانزده میلیمتر می باشد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی 30*30 میلیمتر سبک و 30*30 میلیمتر سنگین

  • می بایست کرکره آلومینیومی شانزده میلی متری در داخل پارتیشن و بین شیشه ها قرار بگیرد.
  • نصب محفظه عبور جریان برق و دسترسی آسان به کابل های عبوری.
  • درب پارتیشن ها که مجهز به قفل و دستگیره است و از جنس شیشه های هشت میلیمتر سکوریت با ترکیب ام دی اف (MDF) می باشد.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

قیمت پروفیل پارتیشن آلومینیوم

پروفیل پارتیشن آلومینیوم یکی از مهمترین و اساسی ترین مقاطع آلومینیومی است که توسط تیم فنی گروه مهندسی فیلت طراحی و به مشتریان گرامی عرضه می گردد. با توجه به تنوع بسیار زیاد پروفیل پارتیشن آلومینیوم و همچنین تمایل مشتریان به اختصاصی و انحصاری بودن مقاطع، توانمندی گروه مهندسی فیلت در طراحی پروفیل پارتیشن آلومینیوم، برگ برنده ایی در مقایسه با سایر تولید کنندگان صنعت تولید پروفیل آلومینیوم می باشد.

جهت اطلاع از قیمت های پروفیل پارتیشن آلومینیومی با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

مقاله پیشنهادی: ام دی اف چیست؟

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

سخن پایانی

نکته بسیار مهم در طراحی پروفیل پارتیشن آلومینیوم توجه به زیبایی نمای تمام شده کار می باشد که بسیاری از مجریان پارتیشن تک جداره و دوجداره نسبت به این موضوع تسلط کافی ندارند و علاوه بر این نسبت به پتانسیل های فرآیند اکستروژن در طراحی پروفیل پارتیشن آلومینیوم بی اطلاع هستند و همچنین در طراحی پروفیل پارتیشن زیبایی کار تمام شده را در نظر نگرفته و همین دلایل به ایجاد خطاهای مکرر و در نتیجه به ظاهری نازیبا منجر خواهد شد. کیفیت سطح تمام شده پروفیل پارتیشن آلومینیوم نیز بسیار حائز اهمیت می باشد در بسیاری از موارد در پروفیل پارتیشن آلومینیوم خطوط اکستروژن مشاهده می شود که به دلیل صرف نظر کردن از بعضی از مراحل در حین پروسه تولید، رسیدن به کیفیت مطلوب در تولید پروفیل پارتیشن آلومینیوم غیر ممکن می شود.

آشنایی با تولیدات گروه مهندسی فیلت: پروفیل پارتیشن آلومینیوم

گروه مهندسی فیلت؛
طراحی نقشه، ساخت قالب اكستروژن و تولید كننده پروفیل آلومینیوم در مقاطع عمومی و اختصاصی همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری در خدمت مشتریان محترم و بزرگوار می باشد.
جهت مشاوره فنی و سفارش تماس حاصل فرمایید.
02144675798  09123018710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست